Aanschaf nieuwe kite

berttt

Berichten: 307
Antwoord #25 Juni 05, 2013, 21:43:14
edit2Rapporteer  
Kahoona is een top kite denk wel zowat te vergelijken met de hatch.

Gewoon zoeken en testen Smiley en wij kunne allemaal advies geven maar jij betaald dus jij kiest Smiley

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #26 Juni 06, 2013, 21:09:15
edit2Rapporteer  
hatch is geen kahoona. Hatch vervormd niet tot een ultra flat bi jteveel wind
berttt

Berichten: 307
Antwoord #27 Juni 06, 2013, 22:08:32
edit2Rapporteer  
hatch is geen kahoona. Hatch vervormd niet tot een ultra flat bi jteveel wind


Haha oke Mauriceje
feddomw
Gast
Antwoord #28 Juni 06, 2013, 23:08:38
edit2Rapporteer  
hatch is geen kahoona. Hatch vervormd niet tot een ultra flat bi jteveel wind


Haha oke Mauriceje


Best vs. Gaastra. IT"S ON!


Morres

Berichten: 9427
Antwoord #29 Juni 06, 2013, 23:22:45
edit2Rapporteer  
 ListenToMe
berttt

Berichten: 307
Antwoord #30 Juni 06, 2013, 23:53:36
edit2Rapporteer  
Hebben jullie nog altijd die magneetjes ?
Magnetisme ontstaat door een bepaalde rangschikking van de atomen, deze rangschikking verliest na een bepaalde tijd z'n positie en de atomen gaan zich terug ordeloos gaan plaatsen in de stof, en het tijdsverloop is gewoon afhankelijk van de sterkte van de magneet, waar de magneet zich bevind enzovoort ...Een magneet die zich op zeer warme plaatsen bevind zal veel vlugger z'n magnetische kracht verliezen dan dat deze op een koude plaats word gelegd (vermits door de warmte de atomen veel sneller gaan bewegen en dus veel moeilijker in die bepaalde rangschikking blijven vastzitten)Wanneer de magneet valt kan die ook z'n magnetische krachten verliezen, de atomen worden als het ware door mekaar geschudt...

Een reisje naar de zon hoef je dus niet te doe  Grin:D
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #31 Juni 07, 2013, 10:39:02
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #32 Juni 07, 2013, 10:43:05
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #33 Juni 07, 2013, 11:28:04
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

echt wel en Cabrinha ook!!! of iig voor duitsers gemaakt!

berttt

Berichten: 307
Antwoord #34 Juni 07, 2013, 11:38:05
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

echt wel en Cabrinha ook!!! of iig voor duitsers gemaakt!



EJ gij moet zwijgen Grin hahaha
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #35 Juni 07, 2013, 11:51:00
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

Je loopt weer achter chef Wink
Best is opgekocht door een Duitse firma (net als Cabrinha, welke bij de NP group behoort, ook Duits). Waarom denk je dat ze zo'n radicale koerswijziging hebben ingezet? Ze hebben grote plannen!

Inderdaad blijft het apart dat Amerikaanse merken zoals Neil Pryde, Cab, North en Best in Duitse handen zijn...
(voor het gemak noem ik Oostenrijk maar Duits grondgebied Grin)
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #36 Juni 07, 2013, 12:06:34
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

echt wel en Cabrinha ook!!! of iig voor duitsers gemaakt!



EJ gij moet zwijgen Grin hahaha

wat is er aan gelogen dan? ok ze zijn niet in belgie of duitsland gemaakt maar wel in duitse handen... kijk belgen zijn daar te dom voor.  maar iedereen die met die merken vaart draagt een helm, impact vest, boardleash en zonnebrilletje, als ze arrogant zijn en een grote bek hebben Duitser, en doen ze nog eens heel dom dan zijn het zeker weten Belgen! ik zie het echt van kilometers afstand. elke keer weer... noem mij maar de Hans Landa  van de kitesurf scene,  je weet wel die van Inglorious Bastards. ik pik ze er zooo tussen uit.
enneh oh ja Marc is stiekkum ook een beetje duitser, maar dat weet hij alleen nog niet. Grin
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #37 Juni 07, 2013, 12:22:35
edit2Rapporteer  
volgend jaar hebben we de Gaastra Tjuuss Hakenkruus
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #38 Juni 07, 2013, 12:49:46
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

Je loopt weer achter chef Wink
Best is opgekocht door een Duitse firma (net als Cabrinha, welke bij de NP group behoort, ook Duits). Waarom denk je dat ze zo'n radicale koerswijziging hebben ingezet? Ze hebben grote plannen!

Inderdaad blijft het apart dat Amerikaanse merken zoals Neil Pryde, Cab, North en Best in Duitse handen zijn...
(voor het gemak noem ik Oostenrijk maar Duits grondgebied Grin)

Dan loop ik achter maar dan klopt het dus wel dat Best en Cabrinha zoveel samenwerken want dat doen ze namelijk echt wel. Wink

enneh oh ja Marc is stiekkum ook een beetje duitser, maar dat weet hij alleen nog niet. Grin

En bedankt hé...
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #39 Juni 07, 2013, 12:56:40
edit2Rapporteer  
De kite designers van Best zijn zeker weten duits, zoek de tech filmpjes maar eens op, na 10 seconden sluit je ze vanzelf af -- wat een belabberd engels met zwaar duits accent, niet om aan te horen
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #40 Juni 07, 2013, 13:17:31
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

Je loopt weer achter chef Wink
Best is opgekocht door een Duitse firma (net als Cabrinha, welke bij de NP group behoort, ook Duits). Waarom denk je dat ze zo'n radicale koerswijziging hebben ingezet? Ze hebben grote plannen!

Inderdaad blijft het apart dat Amerikaanse merken zoals Neil Pryde, Cab, North en Best in Duitse handen zijn...
(voor het gemak noem ik Oostenrijk maar Duits grondgebied Grin)

Dan loop ik achter maar dan klopt het dus wel dat Best en Cabrinha zoveel samenwerken want dat doen ze namelijk echt wel. Wink

enneh oh ja Marc is stiekkum ook een beetje duitser, maar dat weet hij alleen nog niet. Grin

En bedankt hé...

ach joh... momenteel lijk ik zelf op de commandant van Das Boot! ben te lui om een scheermes tegen mijn bakkes aan te zetten. Wink
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #41 Juni 07, 2013, 16:16:39
edit2Rapporteer  
Best is Duits, hoort bij een Investerings maatschappij uit Berlijn.
Gaastra is Duits, eigenaar zit ergens bij Köln.
Cabrinha en Roberto Ricci horen bij de Pryde groep, deze heeft hoofdkantoor in Unterhaching bij München.
Interessant was dat Pryde in de begin tijd van het kiten een kite lijn wilde brengen maar daar niet de nam Pryde aan wilde verbinden omdat Kiten toen nog radicaal en gevaarlijk was. Zj hebben toen Cabrinha gekocht en de kites onder de naam Cabrinha op de markt gebracht.
Ricci Windsurfing hoorde al bij de Pryde groep dus was het logisch dar Roberto zijn Kites ook bij Pryde laat produceren.

North is ook Duits, hoofdkantoor ook in Unterhaching, maar de investeerder is een Oostenrijkse fa, Boards & More. Hiertoe behoren ook ION en Fanatic..

Allen einfach Deutsch..........

Hang Loose javascript:void(0);
feddomw
Gast
Antwoord #42 Juni 07, 2013, 16:31:20
edit2Rapporteer  
Ozone FTW!
jouce

Berichten: 88
Antwoord #43 Juni 07, 2013, 17:33:56
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan: bedankt hoor ik ben belg en duits. Heb je bepaald geen hoge dunk van me Wink
Blijf maar uit je buurt denk ik ... YeSS
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #44 Juni 07, 2013, 17:51:36
edit2Rapporteer  
Overigens afgelopen week op Sardinie geweest, iedere dag west/noord west wind, tot 40knopen en 2.5m golven in Valledoria. en super condities in Porto Pollo!!

Maar DE mode in Italië is kiten met een helm op. Geen Duitsers, geen Belgen maar Italianen die met een helm varen.... (nou ja varen, de meeste Italianen zijn op het water, daar is het wel zon beetje mee gezegd.
Maar echt: 80% van de Italianen varen met een helm op.

Volgende trend: Vespa komt met Kites....

lol
berttt

Berichten: 307
Antwoord #45 Juni 07, 2013, 22:10:02
edit2Rapporteer  
Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin

Best is niet Duits.

echt wel en Cabrinha ook!!! of iig voor duitsers gemaakt!



EJ gij moet zwijgen Grin hahaha

wat is er aan gelogen dan? ok ze zijn niet in belgie of duitsland gemaakt maar wel in duitse handen... kijk belgen zijn daar te dom voor.  maar iedereen die met die merken vaart draagt een helm, impact vest, boardleash en zonnebrilletje, als ze arrogant zijn en een grote bek hebben Duitser, en doen ze nog eens heel dom dan zijn het zeker weten Belgen! ik zie het echt van kilometers afstand. elke keer weer... noem mij maar de Hans Landa  van de kitesurf scene,  je weet wel die van Inglorious Bastards. ik pik ze er zooo tussen uit.
enneh oh ja Marc is stiekkum ook een beetje duitser, maar dat weet hij alleen nog niet. Grin

Zullen we dit eens op het strand regelen Smiley
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #46 Juni 08, 2013, 00:50:57
edit2Rapporteer  
@Eagle-Jan: bedankt hoor ik ben belg en duits. Heb je bepaald geen hoge dunk van me Wink
Blijf maar uit je buurt denk ik ... YeSS


 ben geen wiskundige... maar wie weet werkt het : - + - = +

 tis altijd maar net hoe je het bekijkt. Grin


Best en Gaastra = Duits!
Dat moet je ook maar willen! loser Grin


Best is niet Duits.

echt wel en Cabrinha ook!!! of iig voor duitsers gemaakt!



EJ gij moet zwijgen Grin hahaha

wat is er aan gelogen dan? ok ze zijn niet in belgie of duitsland gemaakt maar wel in duitse handen... kijk belgen zijn daar te dom voor.  maar iedereen die met die merken vaart draagt een helm, impact vest, boardleash en zonnebrilletje, als ze arrogant zijn en een grote bek hebben Duitser, en doen ze nog eens heel dom dan zijn het zeker weten Belgen! ik zie het echt van kilometers afstand. elke keer weer... noem mij maar de Hans Landa  van de kitesurf scene,  je weet wel die van Inglorious Bastards. ik pik ze er zooo tussen uit.
enneh oh ja Marc is stiekkum ook een beetje duitser, maar dat weet hij alleen nog niet. Grin

Zullen we dit eens op het strand regelen Smiley


 Ja is goed. alleen als je heel veel belgiesch bier mee neemt! dat lukt jou wel Bert! (aka  Beschonken En Rijdt Toch) Grin
Nielzen

Geen avatar

Berichten: 38
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #47 Juni 08, 2013, 02:54:01
edit2Rapporteer  
duidelijk geen Rebel fans zo te lezen Grin wat ik trouwens een prima kite vind en vooral zeer stabiel. Maar is zijn idd wel veel alternatieven
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #48 Juni 08, 2013, 08:26:59
edit2Rapporteer  
duidelijk geen Rebel fans zo te lezen Grin wat ik trouwens een prima kite vind en vooral zeer stabiel. Maar is zijn idd wel veel alternatieven

De Rebel is ook een prima kite hoor. Smiley
jouce

Berichten: 88
Antwoord #49 Juni 09, 2013, 21:30:45
edit2Rapporteer  
@EJ: ik spreek anders wel mn nederlandse genen int 7de knoopsgat aan Tongue

Rebel vind ik een prima kite.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.