Citaat
Nu gaat het topic opslot! Dit is pure stemmingmakerij tegen een aantal moderators omdat je zelf, Richard het er niet mee eens bent. Ook zijn er geen grondige redenen die mee spelen.
Zoals eerder in dit topic aangedragen, maak zelf een topic aan voor de amateur film maken zoals jij. Daar kan jij (misschien ook andere) dan perfect je filmpjes met hartenlust in plaatsen.
Zoals eerder in dit topic aangedragen, maak zelf een topic aan voor de amateur film maken zoals jij. Daar kan jij (misschien ook andere) dan perfect je filmpjes met hartenlust in plaatsen.
Beste Marc ik snap jou probleem niet helemaal ?
Is het een persoonlijk iets tegen de HaringHappert

Hij vraagt volgens mij, en zo te lezen meerdere kitehighers, iets wat niet zo moeilijk te realiseren is, nl een sticky topic voor de amateurfilmpies. Zo te zien is daar best "vraag" naar. Probeer het gewoon en is het niks pleur je het er weer af. Je ziet nu wat het resultaat is, er wordt gewoon weer doorgegaan op een nieuw topic, dus aan jou weer de eer om het op slot te gooien.
Of het te verwijderen.
Wat ik niet echt snap is dat deze discussie al een tijdje loopt. Waarom knal je er niet even een enquête uit dan kunnen alle Kitehighmembers hun stem uitbrengen.
Allen een prettig weekend en de groetuh van Teigetje