vietnam, maat kite?

Freija
Gast
December 08, 2005, 18:44:06
edit2Rapporteer  
Kan iemand mij vertellen welke maten je mee moet nemen naar Mui Ne (Januari)?

Heb een 16,12 en 8.
8m2 houd ik tot maximaal 30 / 35 knopen.
Heeft het zin om een 5m2 erbij te kopen???

En het leek me handig om de 16m thuis te laten. Omdat hij nogal zwaar is (vliegtuig) en omdat ik hoorde dat het altijd hard waaide in MuiNe.

MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #1 December 08, 2005, 19:37:36
edit2Rapporteer  
Jo Freij een vriend van mijn vriend is vorige week in Vietnam geweest, zal wel ff informeren voor je wat je mee moet nemen ListenToMe ListenToMe En natuurlijk moet je mij niet vergeten mee te nemen!!  Joepie Joepie
Freija
Gast
Antwoord #2 December 08, 2005, 23:22:53
edit2Rapporteer  
Jo Freij een vriend van mijn vriend is vorige week in Vietnam geweest, zal wel ff informeren voor je wat je mee moet nemen ListenToMe ListenToMe En natuurlijk moet je mij niet vergeten mee te nemen!! Joepie Joepie

Thanx Peter... Zou wel super gezellig zijn als je mee ging Wink !!!!!!!!

jeroenmuine
Gast
Antwoord #3 December 10, 2005, 19:55:34
edit2Rapporteer  
he freija,

Wij zitten hier met een aantal nederlanders voor 3,5 maand in mui ne! Is hier echt super!
Het kan hier inderdaad erg hard waaien maar een 5je is misschien wel erg overdreven en bijna ook niet meer leuk!! Voor meer info moet je maar een pm sturen!

mzzls
KiteKoe®t

Berichten: 1304
Antwoord #4 December 10, 2005, 21:23:02
edit2Rapporteer  
Jeroentje!!! Feeb en ik vertrekken begin Januari!
Doe de groeten aan andere Jeroen en an Wessel en B-lex!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.