Takoon of Naish????

Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Oktober 27, 2005, 17:46:58
edit2Rapporteer  
Heey gasten,

ik had even een vraagje ik kite nu 1,5 jaar en ik kan al aardig springen nu wil ik graag verder gaan met het springen en wil graag kiteloops etc gaan proberen. Ik wil nieuwe kites gaan kopen maar zat nu te twijfelen tussen de Takoon scoop 4  : 9 + 11.5 m2 of de Naish Raven 1 : 9 + 12 m2 met welke kite kan ik het beste powertricks doen en heeft er iemand ervaring met de scoop 4 want hier kon ik weinig over vinden op het forum.

Alvast bedankt Cabrinha kiter

 
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Oktober 27, 2005, 18:04:36
edit2Rapporteer  
Ik heb een takoon schoop4 11.5 getest met niet al teveel wind en die naish raven ook maar voor echt power tricks moet je denk ik voor die naish gaan
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #2 Oktober 27, 2005, 18:57:09
edit2Rapporteer  
Een beetje overbodige vraag met al die naish minded gasten hier!
Beul
Gast
Antwoord #3 Oktober 27, 2005, 19:00:02
edit2Rapporteer  
Ik ben helemaal weg van de takoon skoop4, heerlijke kite die je ook lekker lang door kan varen.. kite heeft een lekkere pull voor powertricks, ook uitgehaakt. Denk met name dat het depower bereik van de skoop groter is dan de Naish. Kites zien er verder allebei gelikt uit. ik zou zeggen testen die handel en je weet het voor je zelf, blijft toch altijd subjectief welke kite jij lekker vindt.


succes
Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #4 Oktober 27, 2005, 19:40:00
edit2Rapporteer  
Okeet thanx, ik heb zelf nu een idee van wat ik ga kopen, denk dat het toch de scoop 4 wordt omdat ik die ook kan testen en ik bij de brouwersdam zowieso altijd goede korting krijg. Ik zit alleen nog te twijfelen want het fifth element systeem is denk ik wel de toekomst, is de raven stabieler door de vijfde lijn dan de scoop of valt dit mee?
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #5 Oktober 27, 2005, 19:41:27
edit2Rapporteer  
Super stabiele kite die raven!!!
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #6 Oktober 27, 2005, 19:50:52
edit2Rapporteer  
.
Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #7 Oktober 27, 2005, 20:01:34
edit2Rapporteer  
is de raven kwalitatief beter als de scoop omdat je de verglijking maakt van Skoda en Mercedes??
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #8 Oktober 27, 2005, 20:19:09
edit2Rapporteer  
Jij hebt duidelijk geen Mercedes...
Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #9 Oktober 27, 2005, 20:20:49
edit2Rapporteer  
nee was het maar zo'n feest ben pas 16 he Wink
Ricardo

Berichten: 1037
Antwoord #10 Oktober 27, 2005, 20:33:09
edit2Rapporteer  
Ten eerste is de Raven gewoon een onwijs goede kite laten we dat even voorop stellen, de scoop is zeker geen slechte kite maar de Raven is gewoon net iets beter. Daarnaast krijg je veel meer terug als je je Raven 2ehands wil verkopen. Voor Takoon krijg je gewoon geen drol terug!! Baseer alsjeblieft je keuze niet op het feit dat je een kite makkelijk kunt testen want als je ff een topicje opent waarin staat dat je graag een keertje een Raven wilt testen dan is dat zo gefixt. Over korting (dus de prijs) moet je zelf maar beslissen, maar ook op dat opzicht denk ik dat de Raven de beste keuze is omdat je daar later het meeste voor terug krijgt.
larssmits
Gast
Antwoord #11 Oktober 27, 2005, 20:51:05
edit2Rapporteer  
of gaat het hierom:
VS

VS

dus gewoon om het logotje wat erop staat... ;-)
Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #12 Oktober 27, 2005, 21:00:03
edit2Rapporteer  
Nou nee Lars het gaat om de kwaliteit en hier stel ik ook vragen over okee Wink
Beul
Gast
Antwoord #13 Oktober 27, 2005, 22:11:10
edit2Rapporteer  
He Cabrinha Kiter, op dit forum is haast alles wat niet Naish is een skoda, onzin natuurlijk, sommige mensen hebben gewoon oogkleppen op of worden op de een of andere manier gesponserd om aardige woordjes te schrijven over een bepaald merk.

Ik zou zeggen testen die handel en je weet het zelf, beter dan al die onzinnige reacties hier.


succes
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #14 Oktober 28, 2005, 08:16:03
edit2Rapporteer  
He Cabrinha Kiter, op dit forum is haast alles wat niet Naish is een skoda, onzin natuurlijk, sommige mensen hebben gewoon oogkleppen op of worden op de een of andere manier gesponserd om aardige woordjes te schrijven over een bepaald merk.

Ik zou zeggen testen die handel en je weet het zelf, beter dan al die onzinnige reacties hier.


succes

Mooi gezegd! Sprak pas geleden iemand op de b`dam die voor het eerst de Raven2 zag(hij wist op dat moment niet dat het hier om een naish ging) waarop die zei: "tegenwoordig verkopen ze ook van alles"! Tot dat opeens hij door had dat het hier om een naish ging, hij vond hem opeens een heel stuk mooier!!!!
Buur

Berichten: 989
Antwoord #15 Oktober 28, 2005, 08:38:54
edit2Rapporteer  
hahahahahahaha mooie actie Wink
Cabrinha kiter

Geen avatar

Berichten: 18
Antwoord #16 Oktober 28, 2005, 12:48:46
edit2Rapporteer  
okee thanx ik ga denk ik gewoon even beide kites testen en dan beslis ik, ik weet wel dat dit forum een beetje pro-naish is maar ik wilde ook wat vergelijkende informatie over de takoon kite weten.

Tom

Berichten: 2890
Antwoord #17 Oktober 28, 2005, 13:23:37
edit2Rapporteer  
Man ik vaar cabrinha en zou zeker voor de naish gaan Smiley
Ik ken de takoon niet maar dat ding verkoop je never meer 2e hands voor een goeie prijs als je hem weg doet en de naish wel..
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.