lodewijk
Gast
|
Jippie kan ik toch nog een beetje nederlands
Misschien moet ik het aan me leraar laten zien, kan ik me cijfer ophalen
|
|
|
Wimt

|
Jippie kan ik toch nog een beetje nederlands
Misschien moet ik het aan me leraar laten zien, kan ik me cijfer ophalen
MIJN cijfer, Slingeraapje. ` Jippie` kan ik goedrekenen, ` Joppie` kan ook, ` Jappie` is minder, en ` Juppie` is wat anders. Wat dacht je van ` Jeppie` ?
|
|
|
Wimt

|
De beste kiters staan aan wal. De morgenstond is... een kitesessie waard. Geef Wimt een gouden sling, hij is en blijft een lelijk ding. (no offence wim, maar jij startte nou eenmaal deze topic  ). We keep it cool, you get the Best. De wind uit de kites nemen. Mn kite in de pot vinden. Ik heb hier een brief voor mijn moeder, die hoog in de hemel is... deze brief bind ik vast aan mijn Yarga blablablablalba, blablablablabla Van een mooie kite eet je nooit alleen. 4 uur: kiten, dat zouden meer mensen moeten doen. Nog wat jeugd idolen: Teenage Mutant Hero Kiters Power Kiters Eerlijk is eerlijk, geef ik postuum een 10++ voor.
|
|
|
THEGREEN

|
Als ik jouw schaalverdeling aan moet houden dan alsvolgd:
10 goed 10+ beter 10++ best
|
|
|
Frits

|
De beste kiters staan aan wal. De morgenstond is... een kitesessie waard. Geef Wimt een gouden sling, hij is en blijft een lelijk ding. (no offence wim, maar jij startte nou eenmaal deze topic  ). We keep it cool, you get the Best. De wind uit de kites nemen. Mn kite in de pot vinden. Ik heb hier een brief voor mijn moeder, die hoog in de hemel is... deze brief bind ik vast aan mijn Yarga blablablablalba, blablablablabla Van een mooie kite eet je nooit alleen. 4 uur: kiten, dat zouden meer mensen moeten doen. Nog wat jeugd idolen: Teenage Mutant Hero Kiters Power Kiters Eerlijk is eerlijk, geef ik postuum een 10++ voor. postuum?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
WIMT IS THE BEST OF THE BEST
|
|
|
Ricardo

|
Zozo een 10++  daar kan ik nog eens mee thuiskomen 
|
|
|
Wimt

|
Als ik jouw schaalverdeling aan moet houden dan alsvolgd:
10 goed 10+ beter 10++ best
Dan val jij blijkbaar buiten mijn schaalverdeling; 6-
|
|
|
Wimt

|
Zozo een 10++  daar kan ik nog eens mee thuiskomen  Niet verder vertellen van welke idioot je die 10++ hebt gekregen.
|
|
|
Wimt

|
the best of the best is best (tong_kitesmiley)
The best of the best is worst (nederlands, engels).
|
|
|
Susan

|
kleine correctie op wim: Th. .... .. ...........(engels, nedertlands) aangezien het eerste deel van de zin engels is en het laatste nederlands, vanwege de woordkeuze van "the" terwijl je als je gewoon "de" had gebruikt er geen problemen zouden zijn.. maar omdat ook "worst" en goedgekeurd engels woord is zou er ook (nog misschien wel beter) kunnen staan: (engels, nederlands/engels), hierbij gekozen om eerst nederlands neer te zetten, omdat wim het woord met opzet heeft geschreven als het nederlandse woord "worst" [denk aan: hema-worst/smeer-worst/lever-worst, etcetera, etcetera].. dus .. zou je niet even heel snel je reactie veranderen??
|
|
|
Wimt

|
kleine correctie op wim: Th. .... .. ...........(engels, nedertlands) aangezien het eerste deel van de zin engels is en het laatste nederlands, vanwege de woordkeuze van "the" terwijl je als je gewoon "de" had gebruikt er geen problemen zouden zijn.. maar omdat ook "worst" en goedgekeurd engels woord is zou er ook (nog misschien wel beter) kunnen staan: (engels, nederlands/engels), hierbij gekozen om eerst nederlands neer te zetten, omdat wim het woord met opzet heeft geschreven als het nederlandse woord "worst" [denk aan: hema-worst/smeer-worst/lever-worst, etcetera, etcetera].. dus .. zou je niet even heel snel je reactie veranderen?? Je eerste 10 denk ik, verander jij het even voor mij? Ben een beetje lui vandaag, verdorie, kiteweer.
|
|
|
KiteIng
Gast
|
Haha dit is z00 lol (A) had ik net ff nodig op de dag voor de vakantie
|
|
|
Susan

|
whaaaaaaaaaa zo cool?!?!?! woow.. ik heb nou al een griffel of knuffel ofzo EN een 10 (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Paul

|
http://www.cafepress.com/koneshop.11132017Dog T-Shirt with kite and saying Keep Watching maybe I'll do a trick. $15.99 Size: Size Chart SmallMediumLargeX-Large2X-Large Qty: AVAILABILITY: In Stock, will ship in 2 business days Product Number: 11132017 Tell a friend about this product!Keep Watching maybe I'll do a trick.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
FF op je nummer gezet door Suus , Wimt!!! en hoe voelt dat nou?
|
|
|