spots vlakbij Vrouwepolder met Z of ZW?

hOe hA HeNniE

April 09, 2006, 03:17:49
edit2Rapporteer  
ik begrijp dat N en O daar ok is, maar waar in de buurt te gaan bij Z of ZW?

gr danny
boardergirltjuh

Antwoord #1 April 09, 2006, 05:12:00
edit2Rapporteer  
Neelje Jans met ZW!
hOe hA HeNniE

Antwoord #2 April 10, 2006, 15:58:15
edit2Rapporteer  
Neelje Jans met ZW!

de deltawerken weet ik ongeveer wel te vinden...maar WAAR is daar de spot mbt kiten; gelieve een wat preciese uitleg hoe het daar werkt, want de locatieselector zegt er niets over...
bedankt alvast!

gr danny
Remko

Antwoord #3 April 10, 2006, 17:25:38
edit2Rapporteer  
Vanuit Vrouwenpolder op het werkeiland afslag Waterland Neeltje Jans nemen. Einde afrit Rechts, T-splitsing weer rechts, Eerste afslag rechts, weg volgen. Je rijdt nu evenwijdig aan de hooofd weg naar het zuiden. Onder de brug bij de sluis kan je je auto parkeren. Vanaf hier is het nog ongeveer 500 meter lopen en dan ben je op het strand. Het vriendelijke verzoek is wel om braaf op de weg (asfalt) te blijven lopen en niet door het vogelbroedgebied. De sluiswachter van de Roompotsluis ziet alles en dan is het snel afgelopen met kiten op Neeltje.
Ricardo

Antwoord #4 April 10, 2006, 18:06:30
edit2Rapporteer  
Borselle is ook wel leuk, lekker warm water Grin
hOe hA HeNniE

Antwoord #5 April 10, 2006, 20:25:05
edit2Rapporteer  
Thnx voor de reacties! beloofd n leuk weekend te worden!

gr danny
Bazmark

Antwoord #6 April 11, 2006, 01:44:11
edit2Rapporteer  
Citaat
Het vriendelijke verzoek is wel om braaf op de weg (asfalt) te blijven lopen en niet door het vogelbroedgebied

Zijn er dan serieus gasten die door die meeuwenkolonie heen wandelen??

Toen ik in groep 8 zat hadden we een excursie, moesten we allemaal met een stok boven ons hoofd lopen omdat die beesten zo agressief zijn, iedereen braaf doe, behalve de meester.... jaap in z'n hoofd joh! en bloeden!!

Beetje off topic, maar ik wilde het gewoon ff kwijt!
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #7 April 17, 2006, 01:13:06
edit2Rapporteer  
...bij Borssele staat een groot bord verboden te kitesurfen. Hoez it dat dan ?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.