Spleene Voodoo 148 board kwijt??

Merc
Gast
April 29, 2006, 23:53:22
edit2Rapporteer  
Deze advertentie staat op marktplaats!! Is ie van jouw??? Dus kijk ff op marktplaats, als je iets kwijt bent
Heb dit board op zee opgevist en kan er verder weinig meedoen. Ziet er perfect nieuw uit met voetjes, handvat en vinnen erop. Nieuwprijs = 580 Euro

Ik ben regelmatig in mijdrecht voor mijn werk, afhalen kan eventueel aldaar voorzien worden. 

tom_beul
Gast
Antwoord #1 April 30, 2006, 01:29:50
edit2Rapporteer  
ik zou nu zo zeggen ik ben een spleene voodo 148 kwijt.. waarschijnlijk zou jij het geloven..

Zet gewoon dat je een board hebt gevonden en de desbetreffende persoon maar moet zeggen welk board het is!
Merc
Gast
Antwoord #2 April 30, 2006, 20:27:04
edit2Rapporteer  
Ik heb de advertentie niet geplaats!!
Ik kwam deze alleen tegen op marktplaats en hoop dat iemand anders nu zijn kwijt geraakt board terug kan halen.
Psychotic

Antwoord #3 April 30, 2006, 21:56:06
edit2Rapporteer  
ik zou nu zo zeggen ik ben een spleene voodo 148 kwijt.. waarschijnlijk zou jij het geloven..

Zet gewoon dat je een board hebt gevonden en de desbetreffende persoon maar moet zeggen welk board het is!

gozer, waarom ben JIJ dan altijd de gene die loopt te brullen, zeg dan wat voor board etc? ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.