|
rEwd

|
ze doen hun werk...
|
|
|
Maurits

|
Ik zou zeggen natrekken dat nummerbord en opgeven voor wildplassen
|
|
|
Tom

|
ze doen hun werk...
Nou ff heel rap kappe natuurlijk
|
|
|
roelvdgun

|
ze zijke alleen maar.... maar wel geniale pic, heb dr al eentje gezien tijdje gelee, maar dis nieuwe 
|
|
|
Susan

|
ze zijke alleen maar.... maar wel geniale pic, heb dr al eentje gezien tijdje gelee, maar dis nieuwe  deze quote is ook echt suuperr dubbelzinnig:P
|
|
|
siemme

|
zn sleutel staat ook nog in t contact je kan er zo mee weg rijden
|
|
|
Passie

|
volgens mij moet ik een bril gaan kopen, want ik kan echt geen contact vinden:)
|
|
|
FrankP

|
Hahaha, fantastische foto.
|
|
|
roelvdgun

|
Re: struikrovers! « Antwoord #6 Gepost op: Juni 10, 2006, 08:55:45 am -------------------------------------------------------------------------------- Quote from: roelieknoelie op Juni 09, 2006, 11:51:31 pm ze zijke alleen maar.... maar wel geniale pic, heb dr al eentje gezien tijdje gelee, maar dis nieuwe  deze quote is ook echt suuperr dubbelzinnig:P heheh kan je wel zegge ja  maar dat maakt ze juist zo vet (H) word eigenlijk ook pisnijdig van al die agenten he!
|
|
|
lennart

|
wat een supper foto
|
|
|
Susan

|
Re: struikrovers! « Antwoord #6 Gepost op: Juni 10, 2006, 08:55:45 am -------------------------------------------------------------------------------- Quote from: roelieknoelie op Juni 09, 2006, 11:51:31 pm ze zijke alleen maar.... maar wel geniale pic, heb dr al eentje gezien tijdje gelee, maar dis nieuwe  deze quote is ook echt suuperr dubbelzinnig:P heheh kan je wel zegge ja  maar dat maakt ze juist zo vet (H) word eigenlijk ook pisnijdig van al die agenten he! oh heerlijk jongens! voelen jullie het ook? zulke dingen werken namelijk zoo onwijs op mn lachspieren!!
|
|
|
pauluzz

|
Whahahaha die is echt leuk, wat een giller  Groet Paul
|
|
|
Joren

|
Haha jaja die heb je er ook op Borselle, een tijdje terug stond er ook een pet in de bosjes te pissen, ik heb er helaas geen foto van.
|
|
|
Tom

|
damn had je gelijk moeten nemen .. had je hem ff mooi kunnen chanteren die j**d 
|
|
|
Jorn
Gast
|
Gister btje aant waterskieen met een kneeboard kwamen ook weer politie erbij... Nu maar weer wachten op de bon.. (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
pauluzz

|
tja, het blijven mensen  Ja en wat voor mensen (angry_kitesmiley) Groet Paul
|
|
|