lennart

|
als het een bowkite is zou ik die can cabrinha ofzo gebruiken en als het een sle is die van best ofzo
heb je ook nog foto's ???
|
|
|
kami
Gast
|
Foto staat er nu bij 
|
|
|
storm

|
Maar hoezo weten te "bemachtigen". Gekocht, gekregen? en in beide gevallen moet diegene waarvan je hem hebt "bemachtigd" je toch wel iets meer over de kite weten te vertellen dan : het is een bow!
|
|
|
Joop_sm
Gast
|
Heeft hij nou allemaal latjes aan de LE en geen centre strut ?
|
|
|
kami
Gast
|
Neej niet gekregen helaas.
Had deze kite vandaag voor een prikje op ebay gekocht van een duitse kite-shop, morgenvroeg ga ik em gelijk ophalen.
En misschien dat ik dan ook wat meer info krijg maar zoals ik al zei.. ze kunnen me vanalles wijs maken. Voor zover ik kan zien staat er helemaal nix op de kite.
Hij is overigens nog niet betaald.. eerst ff bekijken dat ding
|
|
|
|
kami
Gast
|
tnx!!
Bar had ik niet zien staan op ebay, maar lijkt me een standaard 4lijns bar. Weet overigens nog niet of ik hem daadwerkelijk ga meenemen morgen, vind het een beetje dubieus allemaal (angry_kitesmiley)
|
|
|
Frits

|
Wel een bijzonder ding.. ff een itempje maken als je em daadwerkelijk koopt 
|
|
|
kami
Gast
|
Misschien nog wat meningen over de kite zelf ?
Kopen/niet kopen? eerste indruk?
|
|
|
Frits

|
pfoe.. als je zekerheid wilt moet je het niet doen. het blijft toch een gok.
|
|
|
plaaggeest

|
Is het geen proto type van north want de kite heeft ook cambattens zoals north die dit jaar ook heeft! Voorderest wel apart!! Succes ermee!
|
|
|
diederik

|
volgens mij geen zuivere koffie met melk en suiker........is idd geen bow, er lopen geen lijnen langs de leading edge, heeft meer weg van een f-one tribel c-shape!
|
|
|
Slis

|
5 lijns bar is het tjeck maar naar de leash.
zou gewoon vragen of je die erbij mag kopen, wel slimste zeker met proto!
trouwens gefeliciteerd, houd ons op de hoogte!
|
|
|
kami
Gast
|
Stel ik hoef hem niet.. nog mensen hier die em willen hebben? 
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
kami, je hebt de veiling op ebay gewonnen dus je bent wettelijk verplicht hem te kopen. wel apart idd! ben benieuwd wat ze zeggen en hoe hij vaart... wel heel vreemd dat een proto op internet verkocht wordt voordat de uiteindelijke kite op de markt gebracht wordt. kan me nog wel een topic herinneren van een foto van een nieuwe torch in egypte, heeft toen behoorlijk wat heisa opgeleverd. degene die die foto heeft gemaakt en verspreid op internet kreeg er zelfs een mail van de importeur over
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
Heb afgelopen Koninginnedag-avond deze gaastra bows zie vliegen @ brouwersdam (productieversie denk ik, waren iig met opdruk etc) en die waren met 5e-lijn. Verder was ik nou niet echt onder de indruk van die kites, want elke keer als hij m stevig stuurde begon de trailing edge, ondanks de cambattens, gewoon als een gek te klapperen.
Kan er verder niet veel over zeggenvanaf de kant, ket kan zijn dat ie verkeerd afgesteld stond oid, maar het zag er nou niet bepaal lekker uit.
|
|
|
kami
Gast
|
ja dat klopt wel dat ik eigenlijk verplicht ben om hem te kopen, maar toch wil ik hem eerst met eigen ogen zien. Mocht het niks zijn dan kan hij me toch niet verplichten om em te kopen. Dan word ik wel verbannen bij ebay waarschijnlijk. Maar liever dat dan rotzooi kopen dan maar denk ik.
|
|
|
kami
Gast
|
hmz.. dus ze bestaan wel 
|
|
|
wouterb

|
juridisch gezien heb je hem al gekocht! Verkoper is nu verplicht te leveren en jij om te betalen. De corespondentie van ebay is bewijsmateriaal. Als jij ervan af wil zien en de verkoper niet verlies je het altijd. Wil je hem niet en da koper gaat daarmee akkoord zet dat iig op schrift, want als de verkoper 'zich bedenkt' hang je alsnog.
|
|
|
kami
Gast
|
Op verzoek mijn bevindingen over het gaastra prototype:
Ik heb hem uiteindelijk toch gekocht, het was geen bow maar een c-kite met sle. Heb hem een paar keer in de lucht gehad bij niet al te veel wind. Een hoop afstelmogelijkheden aan de kite (5e lijn had 5 verschillende knoopjes ofzo) Hing erg mooi in de lucht, lekker stabiel, veel power maar vooral ERG veel depower.
Beetje jammer dat ie helemaal wit was, zo is de vorm in de lucht minder te herkennen en zag er niet gigantisch mooi uit.
Uiteindelijk toch besloten om hem weer te verkopen en gewoon voor een degelijke bowkite te gaan (liquid force assault)
Ik zag het 2007 model gaastra staan op hanlos.nl, ik kan alleen zeggen dat ie er ERG veel op lijkt. Denk dat hem dat is. Alleen dat "advanced to x-perts" ben ik het niet mee eens. Hij is zeer goed geschikt voor beginners als je het mij vraagt.
|
|
|