Maui

@toine

Geen avatar

Berichten: 18
Juni 18, 2006, 19:04:27
edit2Rapporteer  
Zijn nu aan het kijken waar de reis in november heen zal gaan.

Zijn in Brazillie en Bonaire geweest en nu lijkt ons Maui wel wat. maar wie is daar wel eens geweest....

Kunnen weinig vinden, ziet er helemaal top uit, hebben een gave dvd gezien dus moeten wij daar ook eens heen..

Darkwing
Gast
Antwoord #1 Juni 18, 2006, 19:13:28
edit2Rapporteer  
Laatst stond er een heel stuk over Maui in de Acces.

Die kan je misschien nog kopen/bestellen, was nummer 2 van 2006 (de nieuwste dus)
efgeha

Berichten: 177
Antwoord #2 Juni 18, 2006, 20:02:14
edit2Rapporteer  
Zijn nu aan het kijken waar de reis in november heen zal gaan.

Zijn in Brazillie en Bonaire geweest en nu lijkt ons Maui wel wat. maar wie is daar wel eens geweest....

Kunnen weinig vinden, ziet er helemaal top uit, hebben een gave dvd gezien dus moeten wij daar ook eens heen..




Kiten alleen bij kitebeach, welbekend van de videos, vlak bij het vliegveld.

Probeer via Ernst de Zwart van HappySurf accomodatie te regelen, zijn zoon Bart had appartementen te huur in Ha'iku, weet niet of dat nog zo is. Contact via http://www.happysport.nl/contact.htm

Moet je wel minimaal twee weken gaan, anders is het de reis niet waard....

Check of je bijvoorbeeld ook op één van de andere eilanden kan gaan varen, bijvoorbeeld Kauai, ook erg mooi.

Er is ook altijd een soort channel-crossing vanaf de plaats Lahaina op Maui naar het eiland Molokai. Doen kiters en windsurfers aan mee, weet niet of dat in die tijd is, moet wel erg gaaf zijn...

Herstel: die channel-crossing is al op 22 juli: http://www.molokaichallenge.com/nor.asp
martijn85

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #3 Juni 19, 2006, 02:06:10
edit2Rapporteer  
Hoi @toine,

Ik ben met de kerst op Maui geweest! Onwijs gaaf! Als je wat info wilt moet je maar ff pm of mailtje sturen!

Groeten Martijn
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #4 Juni 19, 2006, 21:23:53
edit2Rapporteer  
He....

ben ook met kerst geweest...Helemaal top !!! Kitebeach perfect voor kiters, kanaha en sprecklesville voor windsurfers...en af en toe Robby Naish bekijken op Ho'okipa...Ik zat in Haiku bij www.magic-maui.com
Voor 50 dollar p/n per appartement. Elke dag gewoon de zelfde omstandigheden, graadje of 30, windkracht 4-6..realxte sfeer, vooral in Paia, echt chill gewoon.....Als je eenmaal geweest ben wil je niet meer terug....Ik ga zeker weer een x terug !!!! ThumpsUp Joepie ThumpsUp
SuPeRGiRL

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #5 Juli 02, 2006, 22:26:31
edit2Rapporteer  
Jongens,  ik ben mijn allerliefste kitemaatje kwijt....
Ja... die daar waar ik mee naar Maui zou gaan...

Dat doet me zo vreselijk veel pijn....

Misschien dat hij nog wil... ergens in november als ie me mist....

En anders moet ik ergens anders heen... maar het zal nooit meer hetzelfde zijn.....

Wie weet een andere goede spot... voor een dame alleen?
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #6 Juli 02, 2006, 22:35:54
edit2Rapporteer  
Zoek je toch gewoon een nieuw allerliefste kitemaatje
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 Juli 03, 2006, 02:40:03
edit2Rapporteer  
Mischien moet je de oproepen van kiters in de Kitelounge in de gaten houden , en dan komt alles wel in orde  ThumpsUp
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #8 Juli 03, 2006, 03:11:35
edit2Rapporteer  
.. Kitelounge is tegenwoording. Datelounge
Nino

Berichten: 333
Antwoord #9 Juli 05, 2006, 04:14:25
edit2Rapporteer  
Zoek je toch gewoon een nieuw allerliefste kitemaatje
Jongens, ik ben mijn allerliefste kitemaatje kwijt....
Ja... die daar waar ik mee naar Maui zou gaan...

Dat doet me zo vreselijk veel pijn....

Misschien dat hij nog wil... ergens in november als ie me mist....

En anders moet ik ergens anders heen... maar het zal nooit meer hetzelfde zijn.....

Wie weet een andere goede spot... voor een dame alleen?

Dat is sip.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.