wie heeft er ervaring met portugal??

mauricewillemse
Gast
Augustus 15, 2006, 06:18:16
edit2Rapporteer  
hallo wij gaan 3 september 2 weken naar de algarve in portugal om te kite

weet iemandiets over de wind daar wat moet ik meenemen. 8, 12, 16 ??

zit natuurlijk vast aan het gewicht van 20 kilo.

als ik de verkeerde meeneem baal ik natuurlijk als een stekker?

wie kan mij helpen ben er nog nooit geweest om te kiten?.

ik hooor van jullie

thanks
guiri

Berichten: 126
Antwoord #1 Augustus 15, 2006, 16:38:40
edit2Rapporteer  
Hola!

Is al veel over geschreven in dit forum ook en ook op andere sites. Komt er op neer dat het niet echt een ideale plek is om te kitesurfen...

Ik ben er zelf in juli geweest en heb niet kunnen kiten...  ThumpDown. Heel veel op zoek geweest naar kitesurfplekken, maar het niet echt gevonden. Er was toen ook wel te weinig wind en ik ben beginner... Het schijnt dat sommige mensen het wel proberen in Lagos op Meia Praia. Toen ik er was lag het echt bommetje vol met mensen en ik durfde dat niet echt aan. Daar dicht bij had je ook ria alvor, een soort van rivier die op de zee uitkomt. Het is niet eenvoudig uit te vinden hoe je er komt (kan het je wel uitleggen). Maar bij wind lijkt het me een prima plek. Dan heb je nog plekken die wat bekender zijn, met veel golven (niet meer aan . Carapateira is zo'n plek. Superbreed strand en veel golfsurfers ook. In Raposeira schijnt het ook te kunnen. Als je bereid bent nog wat meer te rijden (dichtbij Lissabon) dan schijnt het goed te zijn in Lagoa de Albufeira en zeker in Praia do Guincho. Toen ik er was was er aan de Algarve echt geen wind. Dus dan zou ik gaan voor je grootste kites. Bij Lissabon heb je weer eerder je kleinere kites nodig.
Heel veel succes in ieder geval!! Kijk ook eens op www.kitebeaches.com
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.