Lang verblijf in Tarifa

adrenalin

Berichten: 897
September 04, 2006, 20:05:01
edit2Rapporteer  
Over twee weken ga voor 5 maanden naar Tarifa (grinnik_kitesmiley)

Ik heb zo'n beetje ieder topic over Tarifa hier al bekeken, maar mis eigenlijk wat info over lang verblijf (goedkope apartementen/campings etc., leuke bijbaan). Dus als iemand wat tips heeft dan graag!  ThumpsUp Ik ga trouwens met de auto!

Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 September 04, 2006, 20:07:41
edit2Rapporteer  
Whahaha, je gaat er heen voor 5 maanden, maar je weet nog niet waar je gaat slapen??

Damn, jij durft  (hangloose_kitesmiley)
Loon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #2 September 04, 2006, 20:26:50
edit2Rapporteer  
Ik was vorige week nog in Tarifa en ben ook met de auto gegaan; is overigens prima te doen in twee etappes van 12 uur rijden met stop in Biarritz.

Appartementen daar zijn volgens mij wel te krijgen als je wat locals leert kennen. Tot die tijd zul je op een camping moeten gaan staan denk ik, maar die zijn heel relaxed daar. Ik stond op camping "Torre de la Pena 2". Deze was heel relaxed en kost in het laagseizoen +/- 15 Euro p.d.

guiri

Berichten: 126
Antwoord #3 September 04, 2006, 20:52:29
edit2Rapporteer  
Weet niet of je spaans kunt?? Maar dan is het forum www.windtarifa.com wel heel erg handig. Daar heb ik ook op gepost onder ínvierno en Tarifa'. Ik kon er namelijk een baan krijgen bij een talenschool en zou misschien daar gaan wonen.
Uiteindelijk maar niet gedaan want moest net de uren werken dat ik zou willen werken en verdiende ook echt nix nada niente...
Wat ga jij doen dan?? Schijnt wel erg rustig te zijn in de winter. En ook makkelijker om onderdak te vinden.
Ben jaloers...  ThumpsUp
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #4 September 05, 2006, 00:42:17
edit2Rapporteer  
Ik ga daar stage lopen. Het plan is idd de eerste tijd op een camping te gaan zitten, en direct iets goedkoops te zoeken. Het is natuurlijk wel gezellig op een camping, alleen vijf maanden met een pleerrol onder je arm rondhobbellen lijkt me niet zo'n succes.  loser
Garmt

Berichten: 565
Antwoord #5 September 05, 2006, 06:18:22
edit2Rapporteer  
Uiteindelijk maar niet gedaan want moest net de uren werken dat ik zou willen werken en verdiende ook echt nix nada niente...

Raar - ik moet juist altijd de uren werken dat ik _NIET_ wil werken!

(ok, neem aan dat je 'dat ik zou willen kiten' bedoelde, maar alla)
guiri

Berichten: 126
Antwoord #6 September 05, 2006, 15:37:12
edit2Rapporteer  
hihi...

Blond... Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.