ZWAAR PISSED OFF

Idefixe

Berichten: 8241
Februari 06, 2008, 01:57:38
edit2Rapporteer  
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Februari 06, 2008, 02:17:20
edit2Rapporteer  
Dat is al heel lang geleden gebeurt was een australier Wink die een beetje stoer probeerde te doen echt dom maarja die mensen heb je nu een maal :S
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Februari 06, 2008, 02:29:32
edit2Rapporteer  
is inderdaad zo'n 6 mnd geleden gebeurd. punt is dat ze er nu ( vandaag geplaatst) behoorlijk lol om hebben...... Ik zit volgende week weer hier bij de gemeente m'n lul uit m'n broek te ouwehoeren om hier ter plaatse een spot te creëren. Als je daarbij het feit neemt dat ( als er niets gebeurd) de Noord Holland binnenwater spots 2009 gewoon keihard dichtgaan i.v.m. Natura 2000 dan wordt je vanzelf wel pissed door dit soort berichten.............
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #3 Februari 06, 2008, 02:38:34
edit2Rapporteer  
Dat is inderdaat wel zo en juist ook onze ooster buuren kiten in nederland dus mogen ze best mee helpen om de spots open te houden en extra spots er bij te winnen!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Februari 06, 2008, 03:17:34
edit2Rapporteer  
Dit is inderdaad die post geweest van 6 maanden geleden waarvan 80% van de forum lezers het optreden van de politie overdreven vond

En idd je hebt gelijk TOM dat jij je druk maakt over het gedrag en de mentaliteit van onze Ooster buren maar misschien kunnen we er beter geen aandacht aan besteden dan had dit nu ook niet weer voor een 2e x in de picture gestaan..
 loser


Davidoff
Gast
Antwoord #5 Februari 06, 2008, 03:31:55
edit2Rapporteer  
Pracht verhaal!

Zonde voor de kitespots.
Maar zeer mooie actie om de pliesies voor de gek te houden!

Als iedereen s'avonds zonder licht op zijn fiets gaat fietsen, dan stellen ze toch ook geen avondklok in?
zo moet je ook denken bij de kitespots. óf gewoon lekker met ze 80tigen binnen 300 m blijven. de volgelkijkers komen toch niet bij windkracht 5 naar grutto's kijken? Na mijn mening word dit gebeuren allemaal een beetje overdreven.

vaar zelf op zee, dus geen last van de zone's en regels. mochten die er wel zijn. dan zou ik er zeker rekening meehouden. Ben tenslotte ook maar een kitesurfer.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #6 Februari 06, 2008, 03:38:35
edit2Rapporteer  

vaar zelf op zee, dus geen last van de zone's en regels. mochten die er wel zijn. dan zou ik er zeker rekening meehouden. Ben tenslotte ook maar een kitesurfer.

is brouwersdam binnenwater dan? Lips Sealed zowieso dat je dat express gaat doen laten ze dat bij hun eigen spots doen. zo verkloten ze onze spots en gaan er straks nog meer dicht...

duitsers.... ThumpDown
emieck

Berichten: 503
Antwoord #7 Februari 06, 2008, 03:40:58
edit2Rapporteer  
echt So Duits!
Davidoff
Gast
Antwoord #8 Februari 06, 2008, 03:47:01
edit2Rapporteer  
De Jeugd Van Tegenwoordig - So Duits
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #9 Februari 06, 2008, 04:10:27
edit2Rapporteer  
Idefixe,

maak je maar niet te druk en niet alle Duitser zijn So!

Ciao
Harry


ps: hier de laaste twee dagen lekker golven gehad en komen weer 5meter hoge bakken aan wordt lekker zwemmen ha ha en en RUBEN..ruben leef nog na alle hoge kiteloops met +30knopen he he..
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #10 Februari 06, 2008, 04:37:00
edit2Rapporteer  
Makkelijk commentaar Harry!
Have fun

P.s. ik heb jouw aanwezigheid tijdens het overleg met de autoriteiten voor o.a. de Noord Holland spots waar jouw instructeurs ook lesgeven wel gemist
Wat is jouw inzet?
emieck

Berichten: 503
Antwoord #11 Februari 06, 2008, 04:55:33
edit2Rapporteer  
haha inderdaad, So Duits Tongue davidoff Grin
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #12 Februari 06, 2008, 05:47:10
edit2Rapporteer  
@davidoff: denk dat zonder licht rijden wel wat minder gevoelig is, dat is gewoon iets 'gewoons', kitesurfen valt veel meer op
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #13 Februari 06, 2008, 06:05:29
edit2Rapporteer  
He Tom,

Ik heb je aandeel in het Duitse forum gelezen en ik vind het top wat je doet om alle spots te beschermen en er zelfs wat bij te krijgen. Toch denk ik dat je er beter aan doet om genuanceerder te schrijven over Duitsers. Je maakt het alsof het algemeen is (dit zwak je later wel een keer af door te zeggen dat er ook goede Duitsers zijn) Zelf ben ik coördinator internationaliseren op onze school en ik heb gemerkt dat als er iets is wat mensen met elkaar verbind, dat ze hele goede vrienden kunnen worden en dat ze ergens gezamenlijk voor gaan. Ik denk dat we moeten proberen onze oosterburen zo te betrekken.

We hebben geen reet aan vooroordelen, dat drijft mensen alleen maar verder uit elkaar!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #14 Februari 06, 2008, 06:08:38
edit2Rapporteer  
Dat doe je goed KAPTAIN.
Dan heb ik nog een paar doelgroepen voor je  loser
Ik probeer ze nu al jaren iets bij te brengen maar snappen het nog niet  schater
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #15 Februari 06, 2008, 06:19:28
edit2Rapporteer  
vind top dat je daar rondhangt Idefixe!

Moet wel zeggen dat zn verhaal opzich wel lachwekkend is.

Nee, het is niet goed wat ie gedaan heeft, maar als je bedenkt wat die operatie ff kost...alleen om een lullig kiter van water te halen, 4 lui een boot..en dan ook nog bovenop hem springen alsof het een verkrachter is ofzo Grin
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #16 Februari 06, 2008, 09:13:29
edit2Rapporteer  
.... Ik zit volgende week weer hier bij de gemeente m'n lul uit m'n broek te ouwehoeren om hier ter plaatse een spot te creëren. Als je daarbij het feit neemt dat ( als er niets gebeurd) de Noord Holland binnenwater spots 2009 gewoon keihard dichtgaan i.v.m. Natura 2000 dan wordt je vanzelf wel pissed door dit soort berichten.............

Voor de spot in Lelystad Tom?
Ga je er alleen heen of heb je nog back-up nodig  Cool, kan wel vrij regelen eventueel.
Kitesurfschool.nl

Geen avatar

Berichten: 66
Antwoord #17 Februari 06, 2008, 15:50:22
edit2Rapporteer  
Idefixe,

laat weten waar ik kan helpen en komt wel in orde!  geen probleem om te helpen als maar in overleg gaat.

Ciao
Harry

ps: ik ben vanaf 8 April tel. berijkbaar en terug in Nederland "bel"
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #18 Februari 06, 2008, 18:56:43
edit2Rapporteer  
Idefixe,

laat weten waar ik kan helpen en komt wel in orde! geen probleem om te helpen als maar in overleg gaat.

Ciao
Harry

ps: ik ben vanaf 8 April tel. berijkbaar en terug in Nederland "bel"

Res, non verba.
Silva

Berichten: 40
Antwoord #19 Februari 06, 2008, 21:46:25
edit2Rapporteer  
Het topic op oase ff gelezen. Heel goed van Idefixe en El Rudo om duidelijk te maken waarom zij hierom zo pissig worden. Ik moet wel bekennen dat ik even moest grijnzen om het stukje waarin hij opgepakt werd en die kite alle kanten op ging.
jorden

Berichten: 70
Antwoord #20 Februari 07, 2008, 01:21:58
edit2Rapporteer  
duitsers lopen achter.....
kiten buiten de kitezone is ZO 2007!!! loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.