En dan nu, zoals beloofd, de ontplofte Naish Raven 2...

ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #25 September 29, 2006, 02:52:26
edit2Rapporteer  
alleen jammer dat je het op het forum zet. het feit dat jij je kite(s) sloopt is een fout van je zelf, anders een productie fout. denk niet dat naish nog heel erg gemakkelijk is betreft de garantie, als jij al je kites op het internet zet wanneer je ze sloopt...
MrRippey

Berichten: 524
Antwoord #26 September 29, 2006, 03:10:06
edit2Rapporteer  
Damm wat zonde, lijkt wel op een Rhino4 die had er ook erg veel last van ontploffende LE. Heb het zelf ook een keer mogen ervaren ThumpDown
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #27 September 29, 2006, 03:25:31
edit2Rapporteer  
alleen jammer dat je het op het forum zet.
WTF? waar moeten we het hier dan over hebben? bloeiende lelies??

@Marcel: zou idd wel graag weten hoe dit dramaatje afloopt..

gr danny
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #28 September 29, 2006, 04:04:09
edit2Rapporteer  
Voor Danny:



 (grinnik_kitesmiley)

McBridges
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #29 September 29, 2006, 04:09:47
edit2Rapporteer  
idd dit had ik dus ook met mijn x4 16 precies op de naad gescheurd ook toen ik me aan het omkleden was en toen kwam ik  terug en hij lag in 2 en op me te wachten.
was nog net een week voordat de garantie verliep de shop verleende geen hgarantie en ben zelf naar naish gestapt en die hebben het netjes opgelost.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #30 September 29, 2006, 04:13:39
edit2Rapporteer  
Shit marcel

Denk dat jij naish maar moet laten voor wat het is want zit niet mee met jou + naish

sterkte met garantie
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #31 September 29, 2006, 04:32:52
edit2Rapporteer  
Lastig hoor. ThumpDown

Kijk daar heb je met een foilkite nu weer geen last van.. ThumpsUp

Die van mij is nog nooit ontploft.. Joepie


Shit Happens. Zal die van mij niet zo vol met lucht laten lopen voortaan....?





laatst pakte een maat van me een splinternieuwe flysurfer aan die moest landen en dat ding scheurde zo doormidden dus tja..

ding had 1 keer eerder gevlogen..
Pbter

Geen avatar

Berichten: 1580
Antwoord #32 September 29, 2006, 06:54:19
edit2Rapporteer  
alleen jammer dat je het op het forum zet. het feit dat jij je kite(s) sloopt is een fout van je zelf, anders een productie fout. denk niet dat naish nog heel erg gemakkelijk is betreft de garantie, als jij al je kites op het internet zet wanneer je ze sloopt...

jezus ralph, wat een bullshit antwoord!
hier mag ik dus uit opmaken dat als je geen kritiek over je winkel levert je wel recht hebt op garantie, maar trek je je bek(terecht) open je afgewimpelt word met ' te hard opgepompt, in een golf beland, op een schelp gelegd, 5de lijn erdoorheen, dit valt buiten normaal gebruik, etc.'

het probleem is dat hij hoogstwaarschijnlijk nix fout heeft gedaan (heb het zelf een keer gehad), maar dat een importeur zich eruit kan lullen door bv bovengenoemde argumenten te gebruiken en je dus als consument niet sterk in je schoenen staat...

en dat steekt...
tom_beul
Gast
Antwoord #33 September 29, 2006, 13:36:32
edit2Rapporteer  
Ralph, ouwe zeikerd!  InLove
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #34 September 29, 2006, 15:28:19
edit2Rapporteer  
Inderdaad te netjes op de naad gescheurd. Ik denk zelf aan een te zwak stiksel naast de rits. Daar is ie losgeraakt en toen ging de rest vanzelf. En de kite is echt niet meer dubbel gegaan dan normaal hoor. De mensen die mij kenen weten dat mijn kites eerder te zacht zijn opgepomt dan te hard.

Ik ben niet anti Naish hoor maar wil alleen ff aangeven dat ook dat merk, ondanks de ogenschijnlijk degelijk afwerking, ook kapot gaat. En eigenlijk veel te makkelijk...

Heb je trouwens al eens een onepump LE bladder gerepareerd ?! Onmogelijke opgave op die normaal eruit te krijgen en via de rits van de met name kleine struts meer luchtdicht aan te sluiten. Ik heb de bladder dus maar geplakt terwijl die er nog in zat. Lastiger met naaien maar scheelt een hoop gezeik! Had ik nog wel het geluk bij het ongeluk dat ik daar door de ontploffing wel erg makkelijk bij kon  (kiss_kitesmiley)

Was een 2e handse uit Duitsland idd Bob dus eigen risico... Maar ja, voor 330 euro kon ik het niet laten ligen  :Smiley Maar heb mij Husqvarna naaimachine mee op vakantie dus het ding vliegt alweer hoor. En vaart idd werelds!!! En springt erg hoog !

Met de Naish Thorn heb ik ook al shit. Uitgescheurde voetbanden op het veel te kleine en scherpe meegeleverde ringetje wat onder de schroef moet. Dat heb je met maatje 42 waardoor ze op het smalst moeten... 
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #35 September 29, 2006, 17:12:50
edit2Rapporteer  
Whaaaahaha Ralph, je bent een mafkees!! Daar is internet toch ook voor? Een medium waar je je ding kan delen met anderen!

Zal ik gelijk die van mij met je delen;

Vorige week viel de rode knop van mijn North chickenloop '05 eraf. Iets wat eigenlijk onmogelijk is, maar toch gebeurt. Chickenloop was nog zo goed als nieuw. Ik dus naar de winkel en wat kreeg ik serieus te horen; "ben je er misschien met de auto overheen gereden?"
Mijn broek is nog steeds afgezakt...maar ja wat moet je, je wilt kiten dus koop je maar weer een nieuwe...klant is koning...my ass!
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #36 September 30, 2006, 03:10:57
edit2Rapporteer  
Damned, dacht dat mijn raaf een enorme schade had maar dit ........ Farla heeft die van mij fantastisch behandeld en hij vliegt weer. succes
hOe hA HeNniE

Berichten: 824
Antwoord #37 September 30, 2006, 04:35:13
edit2Rapporteer  
@marcel: knap werk man dat je dit allemaal op eigen houtje gerepareerd hebt! wow!
litewave

Berichten: 607
Antwoord #38 September 30, 2006, 05:34:09
edit2Rapporteer  
Geen garantie met jouwn verhaal, het bekende user-error krijg je te horen bij de shop
Tuur!

Berichten: 143
Antwoord #39 September 30, 2006, 13:26:16
edit2Rapporteer  
Dennis : heb je nu EINDELIJK een Naish gehaald.. ??
Zulke nix die North..voor alles wat om de bar hangt..

Farla... prima reparatie meestal..tot je vragen stelt... dan krijg je een grote bek en moet je oprotten !
HELEMAAL klaar daar..
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #40 Oktober 01, 2006, 03:45:37
edit2Rapporteer  
Vorige week viel de rode knop van mijn North chickenloop '05 eraf. Iets wat eigenlijk onmogelijk is, maar toch gebeurt. Chickenloop was nog zo goed als nieuw.

Beetje off-topic, maar ik heb een maand of twee geleden ook precies dezelfde chickenloop gekocht, en ook die is er al een paar keer afgegleden. Hij zit helemaal niet goed vast zoals de vorige 5 (k.lote North depowerlijn slijt als de neten!!!). Hoogst irritant.
diederik

Berichten: 908
Antwoord #41 Oktober 01, 2006, 22:14:28
edit2Rapporteer  
tja...geinig hoor die dure merkkitejes...heb het ook gehad, scheurende leading edge bij zowel north als naish!!!Ik geloof niet meer in het logotje op de kite en het prijskaartje wat eraan hangt.

Iedereen liep te zeiken over (de afwerking) van best, maar ik vlieg er al een tijd mee en zero problemen gehad (tot nu toe). Ik zal de eerste zijn als het hier meldt als het zooitje uit elkaar flikkerd!!!

Door dit soort dingen met elkaar te delen weet iedereen weer wat meer over de kwaliteit van een merk/type! en dat is voor ons allemaal handig, dus bedankt voor de melding....

Respect voor de zelfmaker!!!
KiteGolfje
Gast
Antwoord #42 Oktober 02, 2006, 01:32:22
edit2Rapporteer  
Dit is echt lullig Marcel, eerst de x4 in 2-en en nu dit, echt onbegrijprlijk! Uit Duitsland????

De kites zijn uit Duitsland wel goedkoper, zou jij stoppen met reclame maken voor die dure shop in Ned waar jij werk of je vriendjes en vriendinnetjes.

Ciao,

Cool Kite
La Flauwurhman

Berichten: 866
Antwoord #43 Oktober 02, 2006, 14:23:09
edit2Rapporteer  
Vorige week viel de rode knop van mijn North chickenloop '05 eraf. Iets wat eigenlijk onmogelijk is, maar toch gebeurt. Chickenloop was nog zo goed als nieuw.

Beetje off-topic, maar ik heb een maand of twee geleden ook precies dezelfde chickenloop gekocht, en ook die is er al een paar keer afgegleden. Hij zit helemaal niet goed vast zoals de vorige 5 (k.lote North depowerlijn slijt als de neten!!!). Hoogst irritant.

In principe kan die rode knop er niet af, in mijn geval was ie dus helemaal weg!
Om de slijtage tegen te gaan pak je 3 waxinelichtjes, flikkert ze in een klein pannetje. Ff laten smelten en stop je depowerlijntje er in. Even in laten trekken (niet te lang) en uit laten druipen. PERFECTOMUNDO....! Je kan er zo een jaar mee kiten, met gemak!

En Tuur, het maakt geen f.ck uit wat je koopt, ook Naish kan kapot...
amorw

Berichten: 67
Antwoord #44 Oktober 02, 2006, 19:41:15
edit2Rapporteer  
Heb ooit een gaastra zo vernield.
Na reparatie zachtjes opgeblazen, en bij verplaatsen scheurt ie toch wel aan de andere kant op exact dezelfde manier!

Kite was juist 1 jaar, gekocht in Spanje. Ik vindt dat de spaanse importeur nog wat mooite heeft gedaan met een kite van het volgende seizoen te leveren tegen halve prijs.
GetHigh

Berichten: 270
Antwoord #45 Oktober 03, 2006, 17:56:17
edit2Rapporteer  
Een paar weken terug is die rode knop van de north chickenloop gebroken. Eerst dacht ik dat hij was los gesprongen, ik zou hem er weer opzetten en tot mijn verbazing zag ik dat deze gewoon doormidden was.
Heel vaag. Heb nu maar de chicken loop van flysurfer gekocht, als beste getest en goedkoper dan North.
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #46 Oktober 03, 2006, 23:51:10
edit2Rapporteer  
als dit met mijn raafje zou gebeuren zou ik egt heeeel hard gaan huilen
Bluecupra

Berichten: 1010
Antwoord #47 Oktober 04, 2006, 01:35:01
edit2Rapporteer  
als dit met mijn raafje zou gebeuren zou ik egt heeeel hard gaan huilen

Mooie kite heb je overigens, volgens mij heb ik je zaterdag op het strand gezien (oranje/donkergrijze Raven2). Volgens mij was je samen met je moeder?
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #48 Oktober 04, 2006, 01:36:38
edit2Rapporteer  
jaa dat was ik ja, als die stukgaat breekt me hart
Marcel~

Berichten: 2657
Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #49 Oktober 06, 2006, 03:47:37
edit2Rapporteer  
Gewoon repareren... Vandaag ging de mijne weer helemaal los... Toch een mooie maat, die 14. Ik vlieg hier momentel het meeste mee....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.