Peterkiter

|
Gewoon goed dichtknijpen en dan het tuutje erop doen. Als je em gewoon onderaan dichtknijpt kan er haast geen lucht uit.
|
|
|
Michelle
Geen avatar
|
ok dan moet ik echt goed oefenen want die strut is klein:S dus het lucht is er weer snel uit....maja oefening baart kunst tnx Michelle
|
|
|
Jolien.

|
ik heb dat probleem ook gehad. (inmiddels andere kite) Heeeel vervelend! het is wel handiger als er 1 iemand pompt en die ander hem gelijk dicht doet. Maar inderdaad, oefening baart kunst.
|
|
|
Morres

|
ik doe snel mn duim erop, heel snel. en dan duim eraf, en dan heel snel ventieldopje erin...gewoon paar keer oefenen, lukt het wel..
|
|
|
Janus

Logs: 0 | 4 uur
|
Klopt, niet knijpen, vinger of duim erop is de manier (knijpen werkt in de winter met kou / sneeuw niet)
|
|
|
hifly

|
Wat ook kan is een bektangetje ( lange puntige tang ) . Je moet de bekjes wel voorzien van ruberen slangetje aan beide kanten ( je schuift het er gewoon op en liefst zoveel mogelijk en zover mogelijk ) zodat je ventielen niet te veel afzien van het knijpen , werkt uitstekend !
|
|
|
larssmits
Gast
|
gewoon duim erop...
Als je rechts bent dan met je duim van je linkerhand erop doen, dan met je rechter hand ventiel dicht maken.
Ik verloor eerst ook zo altijd heel veel lucht, maar na oefenen bijna niets meer. Als het eenmaal lukt ben je blij dat er geen stopperballen inzitten, pompt veel sneller en makkelijker.
|
|
|
Belly ItW

|
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad alleen had ik wel balletjes erin! Dan viel het balletje er nooit goed voor en voordat ik het dan goed had was hij alweer leeg! uiteindelijk kreeg ik de geweldige tip om de strut op de kop te houden zodra je de pomp er van af haalt sinds dien valt het balletje er meteen mooi voor!!! maar goed daar heb jij dus niks aan dan moet je het idd maar met je duim doen een tang lijkt mij niet zon super idee
|
|
|