Iets minder

rocket man

Berichten: 1330
Juli 18, 2007, 02:17:01
edit2Rapporteer  
To whom it may concern:
Werd vandaag aangesproken, of ik even kon helpen met het opzetten van cabrinha bow kite. Zelf die dingen nog nooit gevaren (overtuigt c-kiter). Kwam er zelf niet uit hoe het depower syteem werkt. Gevraagt waar de kite gekocht was, of ze het daar niet uitgelegt hadden. Antwoord was dus: nee. Hij had drie lessen gehad en heeft daarna een eigen kite gekocht. T'was een shop in de buurt van de autoplaya...??? Super van die jongen, dat ie mij heeft aangesproken en niet zelf is begonnen met kl**&^%ten. Uiteindelijk dat ding toch de lucht in gekregen. Zit wel een kanttekening aan omdat ik het wel ff iets minder vind, dat hem de werking door de shop blijkens niet uitgelegt werd.  ThumpDown
Jeroen Oomen

Berichten: 344
Antwoord #1 Juli 18, 2007, 02:19:43
edit2Rapporteer  
Er zit meestal wel een gebruiksaanwijzing bij (of je download hem even). Die eerst even doorlezen natuurlijk.
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #2 Juli 18, 2007, 02:28:40
edit2Rapporteer  
groot gelijk, had ik ook naar gevraagt, maar blijkens zat ie er dus ook niet bij (misschien 2e hands kite). Ik krijg een beetje het gevoel, dat er dus gewoon blindelings voor het geld verkocht werd. Denk dat een goede verkoper ziet, wat ie tegenover zich heeft en er dan op inspeelt...Het ziijn immers geen speelgoed autotjes... 
jeroen90

Berichten: 726
Antwoord #3 Juli 18, 2007, 03:06:19
edit2Rapporteer  
shop in buurt van autostrand zal wel eurofun zijn geweest..
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #4 Juli 18, 2007, 03:35:18
edit2Rapporteer  
Als die zelf als een blinde kip een kite koopt zonder eerst te kijken of vragen hoe die werkt of hoe die in elkaar steekt zou ik niet gelijk de fout bij de shop leggen !!
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #5 Juli 18, 2007, 03:39:41
edit2Rapporteer  
Als je 3 lessen hebt gehad, lijkt me dat je wel weet hoe zoeits inelkaar zit......... lijkt me ook dat die shop daarvanuit is gegaan,   en anders had hij zelf vragen moeten stellen.

Ik zou er ook vanuit zijn gegaan dat hij wel snapt hoe het zit als je 3 lessen hebt gehad.
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #6 Juli 18, 2007, 04:46:53
edit2Rapporteer  
Sorry hoor maar een bow-kite opzetten is het zelfde als een C-kite 4 lijns.
Meer is het echt niet.
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #7 Juli 18, 2007, 05:02:20
edit2Rapporteer  
Anywayz slechte zaak! van de winkel ik vind dat je je klanten hoort te begeleiden met het opzetten van de kite indien nodig iig is een uitleg nooit verkeerd ooka is t voor ons misschien erg simpel in t begin was t toch altijd weer een hoop gekloot!


maar toch goeie zaak dat een andere kiter hem ff heeft geholpen met t opzetten toppie.
vin2481

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #8 Juli 18, 2007, 14:55:49
edit2Rapporteer  
Dit heeft niks met slechte service van een winkel te maken, meer met de kwaliteit van de school waar hij les heeft gehad.........en nog meer met die jongen zelf; als je na drie lessen nog niet BEGRIJPT hoe een kite werkt....

Daarnaast had hij gewoon in de winkel kunnen vragen om wat extra uitleg omdat het z'n eerste kite is. Als iemand drie lessen heeft gehad zou ik er ook vanuit gaan dat hij het wel snapt! Wel goed van hem dat hij het iig op het strand aan iemand heeft gevraagd!


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.