Wijk aan zee !!!!

ANGER&

Juli 14, 2007, 04:39:36
edit2Rapporteer  
Hallo daar,

Ik was vorige week op amerezand, en daar zei iemand dat ik het ook maar eens op Wijk aan zee moest proberen.
Lijkt me helemaal goed, en ik wil morgen samen met een gabber van me  naar Wijk aan zee. Want het weer en de wind is gruwelijk (kan iets meer (kiss_kitesmiley)
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr.................. .....
Waar moet ik naartoe en waar is het gedeelte waar je kan kiten en GRATIS kan parkeren.(Jiddisch bloed)
WIe O Wie kan mij helpen ??  (Ik weet dat ik ook ietsepietsie aan de late kant ben, excuus daarvoor)
 Joepie
Nick van Kampen

Antwoord #1 Juli 14, 2007, 04:42:03
edit2Rapporteer  
Bij het koraaltje kan je parkeren (niet gratis). Bij het weggaan snel achter iemand aanrijden die ook de parkeerplaats verlaat.

Doen wij ook altijd is geen probleem. Wel oppassen voor de parkeerwachter die geeft wel graag billenkoek hebk gehoord.

Houdoe
ANGER&

Antwoord #2 Juli 14, 2007, 04:43:53
edit2Rapporteer  
Het Coraaltje?
Dat ligt toch bij IJmuiden Als ik t goed had
ronkolkman

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 14, 2007, 04:45:52
edit2Rapporteer  
Wijk aan zee:
Richting noorderpier rijden.Door de duinen.....de eerste parkeerplaats die je aan je rechterhand tegenkomt kan maar meetsal is het veel gezelliger bij de bunker"het Bolwerk", iets verderop aan je rechterhand.
Je kunt ook doorrijden tot aan het eind.....overal gratis parkeren....

Have fun.

Greetz Ronald
ANGER&

Antwoord #4 Juli 14, 2007, 04:50:04
edit2Rapporteer  
Top man, dank jewel. Ze had ook iets gezegd van een bunker ja.
Is het daar gekkehuis met goeie wind?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.