ArjanH
Geen avatar
|
hey ik twijfel ook nog over de maat Thorn. Weeg 75kg en vaar nu 125cm en wil graag ietsje groter voor een betere low-end. Ik twijfel tussen de 128 en 131 iemand misschien ervaring met de verschillende maten?
|
|
|
|
Woutertje

|
175 ofzo, je hebt me misschien wel is gezien op oostvoorne. Die gozer met dat rode haar en de rhino6.
|
|
|
slufterhufters.com

|
Tis wel zo dat als je het fijn vindt je gewoon voor de 125 kan gaan hoor.
En de Thorn III heeft erg veel low end voor zo'n klein board.
|
|
|
Woutertje

|
Okeej dan. Nu nog even kijke waar ik hem ga halen. Eurofun zit lekker in de buurt, maja 600 eurie. Ik vind dat echt vet balen, ik koop veel liever in Nederland maar het scheelt nu gewoon 160 euro, en dat is eigenlijk toch wel erg veel.
Iig bedankt
|
|
|
slufterhufters.com

|
Ga met je verhaal naar Eurofun en kijk wat ze te bieden hebben...
|
|
|
Woutertje

|
Ja doe ik ook wel inderdaad. Wil hem zowieso liever hier kopen, ga morge op vakantie.
|
|
|
dalee
Geen avatar
|
Yo gasten, ik ben zelf 175cm en 75 kg. Heb afgelopen zaterdag de thorn3 getest zowel de 131 en de 128. Ik zelf vind de 131 veel relaxeder varen. De 128 is veel sneller geneigd om te happen in choppy water, verder heeft de 131 net even wat meer oppervlak waardoor landen wat smoother gaat dan met de 128. Ga je toch voor de 128 dan zou ik eens bellen met Fly-High in Noordwijk. Zij hebben nog een nieuwe 128 staan voor 450 euro.
|
|
|