NIEUW

flyaway

Geen avatar

Berichten: 54
Juni 07, 2006, 01:32:25
edit2Rapporteer  
Hoi loser

Ik ben een beginnende kiter en ik heb zondag a.s mijn 2e kitesurf les, op Ameland.

Als ik het een beetje onder de knie heb ga ik zelf lekker het water op.

Helaas heb ik geen vrienden die passie hebben voor deze sport schater en hoop via dit bericht iemand te treffen die ook (het liefst) beginner is  (hangloose_kitesmiley), die een beetje in de buurt woont (groningen) en die samen met mij wil kiten op bijv: Workum, of blouwe stad. Joepie Joepie Joepie

want het lijkt me veel leuker om het samen met iemand te doen dan helemaal alleen.

Dus: lijkt het je leuk eens met z'n 2en te kiten mail me dan eff.


laterzzzzz (grinnik_kitesmiley)
Fabian Mac

Berichten: 11
Antwoord #1 Augustus 10, 2007, 19:13:01
edit2Rapporteer  
he las je mailt van alwaar een tijdje geleden waarin je opzoek was naar iemand die beginnende kitesurfen was en die in de buurt van groningen woont. Ik heb zelf vorige jaar lessen gehad ( ongeveer 4) maar heb het te weinig gedaan om het echt heel lekker onder de knie te hebben.  Lijkt me wel een keer tof om samen te kiten (liefst workum). 

laterss Fabian        coniglietto1984@hotmail.com
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #2 Augustus 11, 2007, 09:01:02
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=12044.msg112488#msg112488

mssn heb je hier iets aan.....  :Smiley :Smiley
Pino

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #3 Augustus 11, 2007, 18:29:01
edit2Rapporteer  
Ook ik ben beginnend kiter. Heb zondag en maandag les (zondag ff afwachten met wind). Daarna ben ik van plan om te kiten op blauwe stad/lauwersmeer/zuidlaardermeer/workum etc. Woon zelf in Stadskanaal en studeer in Groningen. Heb een auto en vind het wel zo fijn om met zn tweeen of meer te kiten.

jurjendontje@hotmail.com

Ook gelijk msn, voeg me gerust toe, kunnen we missch vandeweek al een keer knalluh Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.