nieuwe serie bandits

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Februari 20, 2008, 15:59:43
edit2Rapporteer  
Bij de nieuwe Ronstan katrollen op de Bandit (serie 1 had ook Ronstan katrollen overigens) is het loopwiel wel degelijk van kunststof. Maar dit loopt in een stalen as die op zijn buurt weer vast zit aan een stalen beugel. De vorige katrol was volledig uit kunststof met een een stalen asje.

Ik heb ze beide in mijn handen gehad, en de laatste loopt ook veel soepeler.

Graag had ik dat katrolletje ook graag terug gezien bij de depowerloop zoals bij North. Die loopt een stuk soepeler daardoor. Maar misschien dat ik die er zelf wel opzet tzt.

Zoals zoveel moderne kites moet ook de Bandit hard opgepompt worden, zeker de dunne struts.
Super Cooper

Antwoord #26 Februari 21, 2008, 00:15:44
edit2Rapporteer  
Hi,

altijd beter een nieuwe kite in de winkel in Nederland kopen dan.....

Jij zal nooit problemen krijgen!

Succes.

Ciao
Harry

Ik ben altijd zo blij als Harry zich mengt in een discussie. Al die nuttige feedback en informatie........ onbetaalbaar
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #27 Februari 21, 2008, 00:19:53
edit2Rapporteer  
Ongeacht of je het nu eens bent met hoe het systeem op dit moment werkt van fabrieken, importeurs en shops, dit is wel het meest veilige op dit moment, indien je zekerheid wilt van garantie.

Dus idd. een heldere, nuttige bijdrage!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.