Appartement tarifa

bignelis

Berichten: 315
November 22, 2007, 02:04:33
edit2Rapporteer  
Van 2 tot 7 december ga ik naar Tarifa, althans ik heb de vlucht en auto al geboekt. Ben alleen nog hard op zoek naar een appartement. Nou heb ik al 2 mails gestuurd naar www.gotarifa.com, waarbij 1 concrete aanvraag voor een appartement, maar ze hebben me nog niet teruggemaild.

Zijn jullie bekend met deze organisatie en zo ja...klopt het dat het een paar dagen kan duren voor ze reageren? en hebben jullie nog andere suggesties voor appartementen, ik word er maar weinig wijs uit online.
Glenn Black

Berichten: 138
Antwoord #1 November 22, 2007, 02:32:21
edit2Rapporteer  
Ik weet wel een leuk appartementje voor je, midden in het oude centrum..Ik heb er de hele zomer gezeten..Leuke huisbaas.."Manolo" is de eigenaar met zijn vrouw Lolie

super relaxt en goedkoop.
stuur je een PM
storm

Berichten: 348
Antwoord #2 November 22, 2007, 02:42:17
edit2Rapporteer  
http://tarifa.costasur.com/nl/apartamentos-casco-antiguo.html

Zijn wij net geweest. In het oude centrum. Erg leuk en heel betaalbaar.
Zoek echt iets in het oude centrum. Daar gebeurt 's avonds nog iets. Alhoewel het er al wel heel stil zal zijn, vermoed ik. Anders p.m. me even.
Ben net een maandje terug
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 November 22, 2007, 03:39:33
edit2Rapporteer  
Ik weet wel een leuk appartementje voor je, midden in het oude centrum..Ik heb er de hele zomer gezeten..Leuke huisbaas.."Manolo" is de eigenaar met zijn vrouw Lolie

super relaxt en goedkoop.
stuur je een PM
klinkt als een bordeel lolie...
adrenalin

Berichten: 897
Antwoord #4 November 22, 2007, 15:39:27
edit2Rapporteer  
Nelis ff offtopic, maar waarom ga je in de winter naar Tarifa? Er is dan veel minder kans op wind.
bignelis

Berichten: 315
Antwoord #5 November 23, 2007, 02:40:03
edit2Rapporteer  
@ Adrinalin; omdat het kan! nee das flauw. Ik ga met 2 vrienden die golfsurfen en ik kan zo geen andere spot bedenken in Europa (de rest wilde niet buiten Europa), die EN golven heeft (in deze periode moeten ze daar goed zijn), EN niet te koud is, EN kans op wind heeft.....Daarbij kost het geen drol nu....
Ik gok het er dus op, met inderdaad de kans dat ik een paar dagen niet kan varen.... MAar dan nog kan ik golfsurfen, chillen, lekker eten.
Daarbij kan ik altijd nog een stukkie verder rijden naar Canos de Meca
Overige lui bedankt voor de tips. Maar GoTarifa.com heeft toch gereageerd en de boel is nu geregeld.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.