diederik

|
kijk dat ziet er nifty uit. das een leuk ideetje met grotere vellen en een plotter!
|
|
|
sjembek

|
Leuk! Maar waarom in godsnaam gaastra? xD
|
|
|
Morres

|
omdat dat mn sponsor is(en intersurf, maar hun logo is zo moeilijk  krijg nog wel stickers van ze..)
|
|
|
Elevation

|
knap hoor, is erg mooi geworden....
|
|
|
Marijn alias Vos

|
omdat dat mn sponsor is(en intersurf, maar hun logo is zo moeilijk  krijg nog wel stickers van ze..) lekkere sponsor dan die gaastra, kan je je eigen stickers maken en laten ze je ook nog op een nobile varen 
|
|
|
Morres

|
haha, ik krijg nog stickers, maar die zijn vast neit zo vet als deze spiegel-stickers 
|
|
|
JCS

|
Weet iemand hoe ik zelf gemakkelijk een sticker kan maken met daarop mijn adresgegevens? Dan kan ik die sticker een beetje maken in de kleur van mn board etc... en dan kan ik die er later evt bij verkoop er weer afhalen. Dan dus niet zo'n papieren sticker maar zo'n eentje waarbij de gegevens in het plastic gebakken staan om het zo maar even te noemen. Of gaat dat heel erg kostbaar worden?
EDIT: Bedenk me net dat je d'r ook zo'n stickertang voor zou kunnen gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee?
|
|
|
Morres

|
ik heb gewoon zo'n labelmaker gebruikt, is gewoon een witte sticker met zwarte letters..
|
|
|
JCS

|
Ja, precies, zo'n stickertang zoals ze ook wel genoemd worden. Maar hoe goed blijven die stickers zitten als je d'r mee gaat kiten? (uiteraard na afronding van de hoekjes)
|
|
|
|
JCS

|
Ja precies, dat is het ding dat ik bedoel. Alleen ken ik 'm dus onder de benaming "stickertang". Mooi dat ze goed blijven zitten, dan ga ik als ik donderdag op m'n stage ben even m'n telefoonnummer eruit laten rollen.
|
|
|
Morres

|
hij blijft super zitten, na 2 sessies alles nog vast 
|
|
|
michiel v geel

|
Weet iemand hoe ik zelf gemakkelijk een sticker kan maken met daarop mijn adresgegevens? Dan kan ik die sticker een beetje maken in de kleur van mn board etc... en dan kan ik die er later evt bij verkoop er weer afhalen. Dan dus niet zo'n papieren sticker maar zo'n eentje waarbij de gegevens in het plastic gebakken staan om het zo maar even te noemen. Of gaat dat heel erg kostbaar worden?
EDIT: Bedenk me net dat je d'r ook zo'n stickertang voor zou kunnen gebruiken. Heeft iemand daar ervaring mee?
ik ben met zoiets bezig op grote schaal komt snel
|
|
|
Morres

|
heel groot telefoonnummer bedoel je  ? hahaha
|
|
|
wouterb

|
printer of tang? Morres, Ze staan beide op je link  Weet JCS nog nix haha. Printer:  Labelmaker (veredelde Dymo-tang) 
|
|
|
JCS

|
Had ik nog niet eens gezien, had willekeurig wat dingetjes aangeklikt en daar had ik alleen maar van die labelmakers gezien 
|
|
|
Morres

|
mn reflecterende laag laat los  Misschien komt het van mn spullen in mn tas die erover heenschuiven, iig jammer
|
|
|
Marijn alias Vos

|
komt door het board waar het op zit  Het Gaa(s)t(ra) er zo van af 
|
|
|
Spoon

|
damn... jij heb je lol broek aan...