Iemand hier meer van gehoord ??

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 April 10, 2008, 18:21:31
edit2Rapporteer  
Die gast heeft in ieder geval goede software om al die DB's open te breken en te downloaden. Maar is dat forum wel wat?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #26 April 10, 2008, 18:39:02
edit2Rapporteer  
Kijk, als je zo'n linkje niet durft te openen, maar je bent wel super benieuwd naar wat erin staat, raad ik je aan om hem simpelweg ergens anders te openen. Iedereen heeft wel zo'n plek waar dat kan. In mijn geval was dit altijd op school.
Roderick

Geen avatar

Berichten: 217
Antwoord #27 April 10, 2008, 20:34:38
edit2Rapporteer  
Ik heb het mailtje ook gekregen. Is inderdaad via Naish gegaan. Ik kreeg hem namenlijk op een emailadres dat alleen naish heeft...
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #28 April 11, 2008, 00:22:28
edit2Rapporteer  
Ja dan zal het van Naish zijn die hebbe de mijne ook.  Undecided

Citaat
Kijk, als je zo'n linkje niet durft te openen, maar je bent wel super benieuwd naar wat erin staat, raad ik je aan om hem simpelweg ergens anders te openen. Iedereen heeft wel zo'n plek waar dat kan. In mijn geval was dit altijd op school.

Yeb mot ik op me werk proberen en er zit wel een virus is dan breekt de pleuris uit.. Undecided
en kan ik naar een andere baan uitkijken.. :'(
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.