Advies autoverhuur Fuerteventura !

TBK

Mei 29, 2008, 13:47:27
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een relatief goedkoop en betrouwbaar autoverhuur bedrijf op Fuerteventura.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.

ps. Vertrek 8 juni en wil de auto direct ophalen bij het vliegveld.

Kitegreetzzzzz,

Frank
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 29, 2008, 14:53:46
edit2Rapporteer  
Ik kan je met de vraag niet helpen, maar pas ontzettend goed op je spullen. Er zijn diverse kitesets verdwenen op het vliegveld als zelfs in de bagageafhandeling. Een maat van me zijn zijn barren uit zijn tas gestolen. M.a.w. doe een klein hangslot of tie-rip door je rits heen op transport. Dat maakt ze het openmaken minder makkelijk.

Voor de rest mooie spots en stranden, veel plezier! ThumpsUp
Lex

Antwoord #2 Mei 29, 2008, 15:01:21
edit2Rapporteer  
Wij hadden een auto gehuurt bij Herz, prijs weet ik niet meer, maar je kon hem wel gelijk ophaken bij het vliegveld.
(R)Ikke

Antwoord #3 Juni 02, 2008, 02:06:18
edit2Rapporteer  
Wij hebben ook een auto gehuurd destijds. Meteen gedaan bij het boeken van de vlucht. Welke maatschappij weet ik niet meer, maar er zitten er genoeg. Prijs was ook erg goed te doen.
Haring High Richardt

Antwoord #4 Juni 02, 2008, 21:22:15
edit2Rapporteer  
Hoe lang ga je heen Frank ??

Hafe fun en veel plezier  ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.