mail terug krijgen!?

KiteboarderRuben

Berichten: 51
Juli 01, 2008, 01:08:33
edit2Rapporteer  
ik verkoop via dit forum mijn kite,nu kreeg ik een mail van een geintresseerde,alleen mijn kitehigh berichten komen in de map ongewenst(hotmail)..ik heb het bericht toen gelezen maar in plaats van dat ik het heb beantwoord heb ik het bericht prongeluk verwijderd het staat ook niet in de map verwijderd!,hoe moet ik het email adres nu achterhalen(kan het eigenlijk wel),meschien dat een moderator het kan??
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 Juli 01, 2008, 01:11:53
edit2Rapporteer  
moderator een PM sturen
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #2 Juli 01, 2008, 01:20:25
edit2Rapporteer  
als ze via kitehigh gestuurd zijn, staan ze ook in je PM map hier op KH. denk ik
KiteboarderRuben

Berichten: 51
Antwoord #3 Juli 01, 2008, 01:24:24
edit2Rapporteer  
ja het bericht is via kitehigh gestuurd,maar heb geen pm in mijn inbox staan op kitehigh.!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Juli 01, 2008, 04:49:19
edit2Rapporteer  
Nee staat niet in PM en mods kunnen er niet bij, webadmins wel (andy),maar ik weet niet of ze daar toegang tot hebben.
Wat ook erg vervelend is: mensen die reageren op advertentie, en hun eigen adres niet invullen
thomasr

Berichten: 1127
Antwoord #5 Juli 01, 2008, 21:35:56
edit2Rapporteer  
als je naar je eigen inbox gaat, en op nieuw bericht klikt links, kun je naast het vakje 'AAN:' een knop vinden met "zoek leden"
als je zijn voor naam nog weet heb je hier heeel misschien wat aan, maar verder zou ik het ook echt niet weten!
KiteboarderRuben

Berichten: 51
Antwoord #6 Juli 02, 2008, 00:47:12
edit2Rapporteer  
als je naar je eigen inbox gaat, en op nieuw bericht klikt links, kun je naast het vakje 'AAN:' een knop vinden met "zoek leden"
als je zijn voor naam nog weet heb je hier heeel misschien wat aan, maar verder zou ik het ook echt niet weten!
ja ik weet zijn naam nog,maar zoals jij dat zegt werkt ook niet(dat werkt alleen bij contactpersonen)het was geloof ik ene martin die mij mailde!,meschien als iemand zich aangesproken voelt dat die zich wil melden!? het ging om een best yarga 9m...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.