Groetjes uit Bonaire

Tim!

Berichten: 221
Antwoord #25 Mei 10, 2008, 03:12:07
edit2Rapporteer  
ziet er prachtig uit MINI-ME!!
wil ik ook wel ff naartoe  Tongue
BoMiRon

Geen avatar

Berichten: 59
Antwoord #26 Augustus 17, 2008, 13:49:34
edit2Rapporteer  
We zijn wel een paar maanden later, maar toch nog een vraag aan mini me. Zijn er ook negatieve zaken aan deze spot. Lijkt wel of alles perfect is. Ik wil denk ik in februari ergens heen gaan en is het dan ook te doen? En het is dus goed te doen in combinatie met curacao. Ik vraag me echt af waarom niet iedereen hier heen gaat. Prijs misschien of iets minder wind dan cumbuco of zuidafrika?
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #27 Augustus 17, 2008, 14:23:58
edit2Rapporteer  
ik ben ook weer een reis aan het plannen. wordt waarschijnlijk half jaar( of langer) werken @ Aruba, en dan zit ik toch erg dicht bij Bonaire! ziet er geweldig uit, kan niet wachten tot ik het geld weer bij elkaar heb...

Lukadukido

Berichten: 277
Antwoord #28 September 23, 2008, 18:49:25
edit2Rapporteer  
Er is ook gewoon helemaal niemand daar op het water
GjT

Berichten: 281
Antwoord #29 September 23, 2008, 20:20:05
edit2Rapporteer  
We zijn wel een paar maanden later, maar toch nog een vraag aan mini me. Zijn er ook negatieve zaken aan deze spot. Lijkt wel of alles perfect is. 

Enige "nadeel" is dat de wind op Atlantis beach strak aflandig is, waardoor je in Venezuela weer aan land kan stappen als je niet uitkijkt. Maar goed hiervoor heb je de bootjes van Kiteboarding Bonaire.

Ik vond het een wereld spot.

GrGjT
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #30 September 23, 2008, 21:15:10
edit2Rapporteer  
Er is ook gewoon helemaal niemand daar op het water
Maximaal 5 kiters op het water in Bonaire en elke dag die gasten van kiteboardingbonaire aanwezig om je met de bootjes op te halen.. Wanneer de bootjes uit het water gehaald werden ging ik ook van het water af...
De aflandige wind is super voor het timen van je sprongen  Joepie

@Rikdekker in Aruba kun je ook erg goed kiten maar dan moet je naar Boca grandi gaan  ThumpsUp

@BoMiron...Ik denk dat er minder gasten naar Bonaire gaan omdat Bonaire weinig (geen) uitgaansleven heeft. Voordeel is wel dat Bonaire een super relaxt eiland is. Het heeft mooie (kleine) stranden en de onderwaterwereld is onwijs mooi  ThumpsUp
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #31 September 23, 2008, 22:51:17
edit2Rapporteer  
minime, bij de huts 1x gevaren. leuk als je windsmurft, maar voor kiten vond ik t niks. lekker naar boca, ideaal!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #32 September 25, 2008, 00:40:45
edit2Rapporteer  
minime, bij de huts 1x gevaren. leuk als je windsmurft, maar voor kiten vond ik t niks. lekker naar boca, ideaal!

Windsurfen was ook k.. bij huts.
Steef S

Berichten: 123
Antwoord #33 September 25, 2008, 12:55:04
edit2Rapporteer  
Volgens mij is dat bij Belnem, daar zit ook het kitecenter van bonaire. Echt onwijs mooie spot!
Ziet er zalig uit HJ!!!

Waar zit je precies?? Misschien wat info over je spotje, en de omstandigheden...

Kunnen we allemaal lekker wegdromen... ;-))
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #34 September 25, 2008, 22:23:31
edit2Rapporteer  
Voor route beschrijving en info over de kitespots: Bonaire / Curacao en Klein Curacao check even mijn reisverslag want daar staat alles in... enjoy

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,31081.0.html
Chop S(t)ick

Berichten: 151
Antwoord #35 September 26, 2008, 08:42:17
edit2Rapporteer  
Belnem zit op weg naar de kitespot.
Roan en Carla van kiteboarding bonaire wonen daar en natuurlijk Hennie Huisman Wink.
Reken op 10-15km rijden vanaf Belnem naar Atlantis.
Op http://ericvanes.wordpress.com/bonaire/atlantis/ staat mijn Atlantis verslagje.

Volgens mij is dat bij Belnem, daar zit ook het kitecenter van bonaire. Echt onwijs mooie spot!
Ziet er zalig uit HJ!!!

Waar zit je precies?? Misschien wat info over je spotje, en de omstandigheden...

Kunnen we allemaal lekker wegdromen... ;-))

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.