Dikker wetsuit, of thermo onderpak?

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #25 Oktober 13, 2011, 12:00:58
edit2Rapporteer  
Klopt, is nog steeds zo. Mijn Astro enkele weken geleden besteld, binnen 3 dagen in huis. Prijs in incl. verzenden.

Versus verkoopt ze nu ook trouwens, kan je wel gewoon passen, wel zo handig.

Daar wou ik hem dus gaan halen. Wink Die 50 euro extra heb ik er wel voor over.
Mich@el

Berichten: 383
Logs: 0 | 461 uur
Antwoord #26 Oktober 13, 2011, 12:11:06
edit2Rapporteer  
@ marc_87, ik wil er ook en gaan halen bij versusshop. Zouden we korting krijgen als.we er meteen 2 bij ze kopen.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #27 Oktober 13, 2011, 13:36:52
edit2Rapporteer  
Zit er veel verschil in de handschoenen, schoenen en cap van een ander merk?


Handschoenen, cap en schoentjes is erg persoonlijk. Vooral de handschoenen moet je niet te dik nemen omdat je dan kramp in je vingers krijgt.

Heb zelf destijds bij het droogpak deze schoenen besteld:
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-flexor-5mm-split-toe-boot-boardsports-p-1573.html

Deze handschoenen (vorig model):
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-2mm-flexor-2mm-liquid-seamed-gloves-gl1225-p-1362.html

En deze cap:
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/gul-3mm-peaked-surf-hood-ho030612-p-236.html

Handschoenen en schoenen bevallen super goed. Nooit koude handen of voeten gehad. Vorig jaar op Workum gevaren terwijl de ijsbergen nog op de zandbank lagen. Cap op zich ook prima maar het is gewoon niet mijn ding, zo'n cap. Vind het vooral vervelend dat ik niet meer goed hoor wat er om mij heen gebeurt. Cap is trouwens wel erg belangrijk omdat je veel warmte via je hoofd verliest.
feddomw
Gast
Antwoord #28 Oktober 13, 2011, 14:59:27
edit2Rapporteer  
Klopt, is nog steeds zo. Mijn Astro enkele weken geleden besteld, binnen 3 dagen in huis. Prijs in incl. verzenden.

Versus verkoopt ze nu ook trouwens, kan je wel gewoon passen, wel zo handig.

Daar wou ik hem dus gaan halen. Wink Die 50 euro extra heb ik er wel voor over.

Ik heb trouwens geen belang bij Versus of zo, maar ik weet dat Eddy L hier op het forum verteld heeft dat ze Gul gingen verkopen ook.
kiterunner

Berichten: 74
Antwoord #29 Januari 28, 2012, 14:47:56
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag bij Kater een O neill psychofreak: 3,3/4,5 pak gekocht die perfect past en meteen maar een ION impact vest er bij gedaan. Alles voor 300 eurries....
Het is nu tijd om te shoppen voor een goed winterpak.
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #30 Januari 28, 2012, 15:12:07
edit2Rapporteer  
Die psychofreak is juist een winterpak . Ik heb die ook, 4.5/3.5 en is superwarm. Kite er nu ook nog mee en nooit koud.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #31 Januari 28, 2012, 15:51:38
edit2Rapporteer  
Ik heb trouwens een Mystic Metalite hooded ondervest gehaald een tijd geleden.

Tot nu toe nog niet echt koud gehad, behalve m'n voeten (zomerschoentjes), maar daar heb ik nu sokjes voor.

Maar nu gaat het echt koud worden, dus ben benieuwd hoe dat gaat.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.