Mako King - Ocean Rodeo 2010

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Juli 05, 2009, 22:54:16
edit2Rapporteer  
Jaaaa een licht weer Mako... Ik wist het al een tijdje maar het mag gelekt worden (Evan Stolze is er al mee begonnen)

"Not the greatest pic but a sneak preview of the 2010 Mako King, 165cm x 45cm, twin twip or Mutant/thruster set up - uber stoked.  ThumpsUp US retailers have pricing and timelime, the rest of the globe will soon.

More to come on the rest of the new Mako's new week, and the entire line of 2010 gear."


Ik had al eerder gehoord dat het gewoon fun is om er een beetje mee rond te karren als twintip in licht weer, maar met de mutant setup en strapless verandert in een "slashing machine" voor in de golven.

Ocean Rodeo komt dus deze week met meer nieuws over 2010. Ik ben benieuwd (heus ik heb maar hele summiere voorkennis)!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juli 07, 2009, 00:14:55
edit2Rapporteer  
meer voorlopige plaatjes, het lijkt mij wel een giga fun board zo! Gewoon twin tip als er weinig wind is, en als er wat golven zijn in mutant...
Dit zijn niet de pads/straps die er op komen, het wordt symmetrisch ivm de mutant style.

@ Wouter/Barry, heb je een idee wanneer ze in NL zijn?
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #2 Juli 07, 2009, 22:40:51
edit2Rapporteer  
:-) Halverwege September 2009....... Binnenkort meer nieuws over de Wacko Mako lijn voor volgend jaar....

Tipje van de sluier. T worden allemaal Long-board achtige graphics. Its all about Soul....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.