Virus...spyware guard 2008...hoe flikker je het eraf??????

Micky

Berichten: 4101
December 12, 2008, 04:23:01
edit2Rapporteer  
Sinds 2 dagen dus spyware guard 2008 in mijn systeem  Embarrassed
Heb al een aantal dingen geprobeerd (veilige modus) maar krijg het niet voor elkaar.  Undecided
Iemand deze "grap" ook mee mogen maken en er vanaf gekomen???
Let me know! Thx...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 December 12, 2008, 10:55:24
edit2Rapporteer  
http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7159nl.html

dit iets?
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #2 December 12, 2008, 11:01:25
edit2Rapporteer  
Dit lijkt me de beste remedie, en anders dit.

Ik snap echt niet dat er nog zoveel mensen windows gebruiken. Kost klauwen met geld, virussen, spyware, en andere troep. Gesloten software...
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 December 12, 2008, 11:13:12
edit2Rapporteer  
Dit lijkt me de beste remedie, en anders dit.

Ik snap echt niet dat er nog zoveel mensen windows gebruiken. Kost klauwen met geld, virussen, spyware, en andere troep. Gesloten software...



oooowh spoety je hebt zoooo gelijk, en draai nu nog even dit... Ik had Mac maar helaas voor high end 3D CAD is er bijna niks. Ik heb nu een nieuwe machine met Vista - wat een puinhoop.
Ik probeer zoveel mogelijk opensource shizzle te draaien, die is bijzonder goed tegenwoordig, Open office, VLC, VNC, mozilla, etc.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #4 December 12, 2008, 12:47:32
edit2Rapporteer  
open source of geen open source, iets kopen voor Windows heb ik nooit in mijn leven hoeven doen.  ThumpsUp En er zijn zo gruwelijk veel programma's, games etc. voor de pc te vinden en binnen mum van tijd heb je ze in huis. VLC is trouwens wel een heel stabiel programma. En hij speelt echt werkelijk alles af.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5 December 12, 2008, 13:43:26
edit2Rapporteer  


Deze had ik al gebrobeert...op het moment dat je alles wil verwijderen " mag" je ineens 29.95$ betalen...  ThumpDown

Heb vroege dienst vandaag maar zal vannacht het een en ander proberen.
Andere suggesties blijven welkom...  ThumpsUp
Leon aero2
Gast
Antwoord #6 December 12, 2008, 14:10:23
edit2Rapporteer  


Deze had ik al gebrobeert...op het moment dat je alles wil verwijderen " mag" je ineens 29.95$ betalen...  ThumpDown

Heb vroege dienst vandaag maar zal vannacht het een en ander proberen.
Andere suggesties blijven welkom...  ThumpsUp


Er zal zich het 1 en ander schuil houden in het systeem register!
Ga naar start/uitvoeren en typ hier "regedit"  ga vervolgens naar hkey_local_machine/Software, en check of er daar sleutels staan van spyware guard.  Zo ja verwijder ze.

Daarna ga je naar de task manager/ dus cntr+alt+delete en check je of er nog iets draait aangaande die software!  Zo ja!  Doe je een end task op die service.

Ga naar de  "program files" en verwijder de map  spyware guard 2008.

Mocht dit niet lukken, draait er nog een service op de achtergrond!  Maar laat maar weten


overzicht:  Verwijder deze keys



HKEY_CURRENT_USER\Software\Spyware Guard
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Spyware Guard 2008
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run "spywareguard"

http://www.bleepingcomputer.com/malware-removal/remove-spyware-guard-2008

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #7 December 12, 2008, 14:22:28
edit2Rapporteer  
www.sallandautomatisering.nl kun je zo een nieuwe pc kopen, staat vaak geen spyware guard op Wink
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #8 December 12, 2008, 16:19:10
edit2Rapporteer  
misschien:

configuratie scherm>>>> add/ remove programs en dan kijken voor spyware Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9 December 12, 2008, 16:37:40
edit2Rapporteer  


Deze had ik al gebrobeert...op het moment dat je alles wil verwijderen " mag" je ineens 29.95$ betalen...  ThumpDown

Heb vroege dienst vandaag maar zal vannacht het een en ander proberen.
Andere suggesties blijven welkom...  ThumpsUp


djeez wat waanzinnig irritant, normaal herken je dat soort zooi wel, deze zag er wel enigzins bettrouwbaar uit. Internet is echt een baggerzooi aan het worden!
Leon aero2
Gast
Antwoord #10 December 12, 2008, 21:10:24
edit2Rapporteer  

djeez wat waanzinnig irritant, normaal herken je dat soort zooi wel, deze zag er wel enigzins bettrouwbaar uit. Internet is echt een baggerzooi aan het worden!

Dit klopt! Ongeveer 94 procent van het internet is niet echt interessant, en bestaat uit misleidende troep
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #11 December 13, 2008, 03:55:41
edit2Rapporteer  

djeez wat waanzinnig irritant, normaal herken je dat soort zooi wel, deze zag er wel enigzins bettrouwbaar uit. Internet is echt een baggerzooi aan het worden!

Dit klopt! Ongeveer 94 procent van het internet is niet echt interessant, en bestaat uit misleidende troep

LOL....ik wil wel eens zien waar jij al die ranzige pica's vandaan hebt...Leoffff!  schater
Uit die 6 % .......  schater schater schater

Thx gasten voor de hulp. Ben net thuis dus geen zin om alles te gaan proberen om die shit eruit te krijgen.
Eerst maar ff maffen...  Kiss
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.