Airush Protoy

jur

Geen avatar

Berichten: 7
Januari 05, 2009, 23:18:58
edit2Rapporteer  
Ik vaar nu ongeveer een half jaartje gaat best lekker.
Ik weeg rond de 80 kg en heb een protoy 07 129.
Heb laatst vooor het eerst op een ander board gevaren een nobile 666 en merkte al meteen verschil in het hoogetelopen. Nu is mijn vraag ligt het aan het board of is het een bepaalde manier die je door moet hebben om het evenwicht te vinden bij de protoy tussen remmen en hoogtelopen?Kan grotere vinnen helpen, derg. dingen zou ik graag willen weten.

Alvast bedankt
Groet jur
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Januari 05, 2009, 23:27:34
edit2Rapporteer  
Ik zal even mijn eerdere reactie herhalen.
De boards zijn idd erg verschillend qua outline/vinnen/concaaf/rail.
Elk board vaart verschillend en het is erg persoonlijk.
De Nobile boards varen idd moeiteloos en erg gemakkelijk hoogte.
Wil niet zeggen dat de Prototy minder goed hoogte loopt maar misschien reageerd het board meer op je lichaamsbewegingen(input).
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #2 Januari 05, 2009, 23:46:12
edit2Rapporteer  
ik heb zelf 2 jàar gevaren op de 666 2006 en vaar nu sinds 3x op de protoy 08.
de 666 loopt inderdaad meer hoogte voor mijn gevoel,maar de protoy vaart wel relaxter,zachtere landingen,en die fliptips zijn top geen opspattend water in me gezicht meer.
je kan de boarden niet vergelijken vind ik,ik vind de 666 echt puur freestyle, stijf en agressief
protoy freeride  soepeler,relaxter,beter in chop

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Januari 06, 2009, 03:18:41
edit2Rapporteer  
666 '06 is master, beste nobile tot nu toe.
iig, die protoy heeft geen concaaf, dus daarom wss minder hoogte lopen. en idd, ze zijn niet te vergelijken.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #4 Januari 06, 2009, 22:20:12
edit2Rapporteer  
in vlak water is de 666 zeker uberg**l,de protot heeft een dubbele concaaf volgens mij toch?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.