asociaal gedrag oostvoorne??

Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #75 Mei 22, 2009, 09:42:30
edit2Rapporteer  
Jongens, niet ouwehoeren. ListenToMe

Bart van de surfschool heeft de tijd genomen om zijn betoog te doen en in mijn ogen heeft hij gelijk. Het gaat inderdaad om de piekdagen.
De meeste van ons kunnen goed varen en moeten ook niet zeiken.
Ik heb er ook geen moeite mee, soms staan ze wel "in de weg" maar ga op dat moment ook bij jezelf te rade, je had ook wat eerder kunnen keren of iets verder lopen. weet ik 't wat. als goede kiter ben je creatief genoeg.

nogmaals, niet zeiken, geef ze gewoon de ruimte die ze nodig hebben want wij hebben dat ook op Slufter en Oostvoorne als je wat verder uitvaart, ja o.k., geen biljartlaken maar WTF.
dan oefen je maar met je afzet in chop, doe ik ook. je wordt er alleen maar beter van.

kijk eens hoeveel dagen je hebt gekite met weinig mensen? nou, ik meer dan zat.

martijn

Berichten: 2347
Antwoord #76 Mei 22, 2009, 09:50:29
edit2Rapporteer  
erg duidelijk Bart en helemaal gelijk! Ik heb zelf geen last van de lessers, vaar net als de meeste een stuk naar achter waar het meestal nog vlakker is! Verbaasde me er alleen over dat het "zo" moest Wink.

Veel plezier allemaal vandaag want het gaat waaien!
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #77 Mei 22, 2009, 09:58:44
edit2Rapporteer  
Maar feit blijft gewoon dat het nu beschikbare gebied gewoon te klein is om alle recreanten en lessers te herbergen.
Met het seizoen weer voor de deur is de huidige zonering één levensgevaarlijke trechter die zich zal vullen met lessers en newbees.
Daarom adviseer ik elke cursist/recreant verder te oefenen op de slufter. Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #78 Mei 22, 2009, 10:13:55
edit2Rapporteer  
Je kan je binnenkort on-line aanmelden op de beginners minisite op http://beginners.slufterhufters.com, je wordt warm onthaald! schater
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #79 Mei 22, 2009, 10:40:29
edit2Rapporteer  
site doetniet
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #80 Mei 22, 2009, 11:18:02
edit2Rapporteer  
je mot gewoon ff op google "texel slufter" intypen dan komt het helemaal goed!

KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #81 Mei 23, 2009, 09:06:54
edit2Rapporteer  
je mot gewoon ff op google "texel slufter" intypen dan komt het helemaal goed!




 Grin op de SH site staat een route beschrijving  btw Grin

Maar Sluf is niet te vergelijken met playa.  Als iedereen kan varen en op elkaar kan anticiperen, kan je  zelfs als haringen in een ton heel dicht op elkaar blijven varen zonder ongelukken. Zet daar 1 beginner tussen en het is afgelopen.
Kijkend op de afgelopen jaren wat drukte betreft op playa en de huidige zonering, vraag ik mij af waar al die beginners en lessers een plekje met genoeg ruimte te pakken krijgen. Het blijft  altijd wel ff schrikken als er een kite vlakbij op het water klapt. Met minimaal 30 meter ruimte downwind wordt er aardig wat ruimte per kiter opgeslokt.

Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #82 Mei 23, 2009, 18:54:19
edit2Rapporteer  
dadelijk wordt het nog zoals op hawaii (zie link) hahahahaha, heel triest maar wel gruwelijk om naar te kijken....

[video link weg gehaald]
sthr

Berichten: 81
Antwoord #83 Mei 24, 2009, 11:59:53
edit2Rapporteer  
Belachelijk deze reactie, moet anders kunnen (dit is zinloos geweld) voor het zelfdegeld houd deze jongen er iets aan over (hersenletsel), als er zo op je ingebeukt wordt lijkt me dat niet onwaarschijnlijk!!!!!
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #84 Mei 25, 2009, 11:23:30
edit2Rapporteer  
Belachelijk deze reactie, moet anders kunnen (dit is zinloos geweld) voor het zelfdegeld houd deze jongen er iets aan over (hersenletsel), als er zo op je ingebeukt wordt lijkt me dat niet onwaarschijnlijk!!!!!

Idd, dit slaat nergens op, vooral omdat iemand pas heel laat tussen de kemphanen gaat, en anderen erbij staan en maar filmen, walgelijk zoiets.

Moderator mss haal je het filmpje eraf.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #85 Mei 25, 2009, 11:57:11
edit2Rapporteer  
Je zit hier verkeerd Bep van Klaveren!

Ga lekker op andere fora zitten dan op een kiteforum met je geweld & sensatiezucht! Angry
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.