Welke leuke 'simpele' camping in noord spanje?

joepje

Berichten: 206
April 27, 2009, 23:22:33
edit2Rapporteer  
Hoi,

Wij willen in juni naar noord spanje om lekker op t water te spelen. Nu zoeken we een leuke camping maar dan niet zo'n complex met animatie, tennisbanen en andere shit waarvoor we niet naar spanje gaan.

Gewoon liefst plekje aan t water, bbq-tje, tentje opzetten en elke dag zo t water op. Leuke sfeer, leuke kiters.

Gekeken naar las dunas (ooit eens geweest, vergissing), alegre en andere kermistenten maar dat willen we dus niet.

Wie heeft er tips??

kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #1 April 27, 2009, 23:34:37
edit2Rapporteer  


tjek uw mail.  Grin
FunkyoneNL

Berichten: 834
Antwoord #2 April 28, 2009, 15:51:04
edit2Rapporteer  
L gaviota zit  pal aan kite strand! Naast amfora!! en naast almata dacht ik!
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #3 April 29, 2009, 12:54:06
edit2Rapporteer  
La Ballena natuurlijk
To

Berichten: 928
Antwoord #4 April 29, 2009, 23:24:46
edit2Rapporteer  
laguna
Denice

Berichten: 186
Antwoord #5 Mei 05, 2009, 17:51:10
edit2Rapporteer  
Laguna !!
Leuke camping aan het strand.
Zit er zelf in augustus met m'n dosjes!!
joepje

Berichten: 206
Antwoord #6 Mei 06, 2009, 13:34:42
edit2Rapporteer  
Jonges!! Lees aub! Laguna (ben er wel eens geweest) valt nou niet echt onder de catagorie 'simpel'! Er is tot en met een disco, kinderopvang, animatie en weet ik veel wat te vinden. Dit zoek ik dus niet!

Gewoon, een leuk klein camping gebeuren. Toilet en douche zou fijn zijn maar meer is niet nodig! Geen kermis camperen!
manrot

Berichten: 1161
Logs: 0 | 180 uur
Antwoord #7 Mei 06, 2009, 14:03:36
edit2Rapporteer  
Een echt simpele camping aan het strand zal je daar niet vinden!

Luxe camping Aquarius www.aquarius.es zonder overdaad aan attracties, wel luxe toiletgebouw enzo, direct aan strand.

Volgens mij mag je in juni nog voor de camping kiten.

Ik zit er zelf vanaf 20 juli, maar moet dan naar de kite zone bij st. Pere, maar dat is makkelijk te doen (met de auto of de fiets over het strand)

in voorseizoen wel veel kans op kleine kinderen, maar dat heb je in die omgeving bijna overal.

Ik ben zelf op meeerdere malen op las dunas, laguna en aquarius geweest, en aquarius is het eenvoudigste. Heb regelmatig ballene en amfora bekeken, en dat zijn net als las dunas fabrieken (vind ik zelf niet erg, maar daar was je niet op zoek naar)
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #8 Mei 06, 2009, 14:10:02
edit2Rapporteer  
rij iets minder ver naar het zuiden, naar leucate (frankrijk), de municapal in la franqui is echt simpel! Verder leuke bar op het strand en in het plaatsje. uitgaan kan een stukje verder in port leucate of argeles.
joepje

Berichten: 206
Antwoord #9 Mei 12, 2009, 15:35:08
edit2Rapporteer  
Leukcate al geweest, ik kan het gewoon niet goed vinden met de fransen in t algemeen. Moet dus spanje worden. Iemand ook ervaringen/ campings net ietsje zuidelijker dan Barcalona?
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #10 Mei 17, 2009, 22:26:33
edit2Rapporteer  
Joepje,
De camping die je zoekt is La Gaviota. Aan het strand en aan de kitespot (vrij kiten tot juli trouwens) Misschien iets meer dan je wilt.. er is nm een douche en toilet.. kidding. Er is een klein restaurant, barretje en je kunt er een broodje kopen. Ook een klein zwembad aanwezig. Geen animatie, geen disco geen shit. Wel een buiten douche voor na het kiten jezelf, pak en de rest van je gear even afspoelen en klaar voor de volgende sessie.. (maar je mag ook de zanderige zoute zooi laten drogen en de volgende sessie jezelf je pak in scrubben.. ;-)  )
Ben er net nog geweest, lekker relaxed en knallen met de tramontana..
Juni is de laatste maand dat ik er zou willen zijn, juli, augustus en 1/2 september vind ik te druk.
Fijne vakantie
Arjan
marliesb

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #11 Mei 28, 2009, 00:24:45
edit2Rapporteer  
Internacional amberes in empuria brava is ook een prima camping, op loopafstand heb je het strand, een stukje verder lopen heb je de kitezone. Nadeel is wel dat het op feestdagen vol zit met kiters.
Denice

Berichten: 186
Antwoord #12 Juni 05, 2009, 13:26:13
edit2Rapporteer  
La Gaviotta! Voor jou het meest geschikt.
Geen annnimatie en andere shit.
Ik heb alle campings daar gezien. Het is in juli en augustus gewoon super toeristisch.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.