Pas op!! Kitehighsticker-dieven..!!

The Postman

Berichten: 5
Logs: 0 | 20 uur
September 10, 2009, 19:34:10
edit2Rapporteer  
Kom ik vandaag na toch al een ruk-sessie terug bij m'n auto, is m'n kitehighsticker van mijn auto gejat... Undecided Beetje jammer, maar vooral de vraag: waarom?? Waarom moet je een sticker van iemand zn auto trekken? Waarschijnlijk plakt de sticker al niet eens meer nadat je hem er afgehaald hebt... Misschien een die-hard 'Hanglosser'?? Of iemand die allergisch is voor stickers op je auto?? Wees in ieder geval gewaarschuwd, houdt je sticker in de gaten! Voordat je het weet istie gejat...

Ik ga maar weer een nieuwe bestellen....
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 September 10, 2009, 20:15:18
edit2Rapporteer  
 ThumpDown das minder

ik plak zowieso geen kite stickers op mijn auto, want dat zegt tegen de dieven dat ik heel lang afwezig ben en ze gerust hun gang kunnen gaan.
darky001

Berichten: 330
Antwoord #2 September 10, 2009, 21:30:13
edit2Rapporteer  
als je op een kite spot staat weten dieven zowiezo wel dat je lang weg bent, en nog veel rustiger bezig kunnen, vooral als je het sleuteltje bij je sxxxd hebt liggen of achter de bxxxxr. heb je geen sticker voor nodig.

xxxx= sensored !
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 September 10, 2009, 21:52:07
edit2Rapporteer  
Ik leg mn sleutel altijd in de auto Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 10, 2009, 21:54:54
edit2Rapporteer  
ThumpDown das minder

ik plak zowieso geen kite stickers op mijn auto, want dat zegt tegen de dieven dat ik heel lang afwezig ben en ze gerust hun gang kunnen gaan.

Precies, en ook je spullen in de achterplank/onder de hoedenplank. Je moet de dieven niet het idee geven dat er kitespullen in de auto liggen. Er staan ook genoeg auto's van mensen die hun hond op het strand aan het uitlaten zijn bijvoorbeeld op Slufter of Autostrand. Vooral buiten het seizoen is het daar vaak raak.
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #5 September 10, 2009, 21:57:16
edit2Rapporteer  
lang leve de kitehigh sticker!! heb er ook een op m'n bus, zouden meer kitehighers moeten doen
gecko265

Berichten: 60
Antwoord #6 September 10, 2009, 22:05:01
edit2Rapporteer  
Is er dan niks meer veilig??

ik heb er ook 1  achter op mijn auto... daar moeten ze met hun klauwen vanaf blijven.

maarr... had er 5 gekocht dus heb nog wat reserve... Wink
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #7 September 10, 2009, 22:11:04
edit2Rapporteer  
lang leve de kitehigh sticker!! heb er ook een op m'n bus, zouden meer kitehighers moeten doen

Ik heb ze al jaren op mijn surfboard. Ik hoop voor je dat je nooit een hoop glas naast je bus zult aantreffen....
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #8 September 10, 2009, 22:17:37
edit2Rapporteer  
Hahahaha tja Niels, ik denk eerder dat een die-hard kitehigher niet in verband wil worden gebracht met die sticker midden op je raam..  loser
vissie

Berichten: 757
Antwoord #9 September 10, 2009, 22:47:14
edit2Rapporteer  
Of het is een modje..Die wil graag die je een nieuwe besteld...ghehe
The Postman

Berichten: 5
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 September 10, 2009, 23:09:41
edit2Rapporteer  
@ Vission
haha...geen modje nee....maar ik stond er wel van te kijken dat zelfs je kitehighsticker al van je auto geplukt wordt...en dat in het altijd crimineel-vrije Zeeland...

@ Sherida
Mijn auto heeft het nog nooit begeven na een kitechix weekend... Wink
vissie

Berichten: 757
Antwoord #11 September 10, 2009, 23:23:54
edit2Rapporteer  
Haha oke..
Tja erg jammer dit.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #12 September 14, 2009, 18:23:37
edit2Rapporteer  
Kom ik vandaag na toch al een ruk-sessie terug bij m'n auto, is m'n kitehighsticker van mijn auto gejat... Undecided Beetje jammer, maar vooral de vraag: waarom?? Waarom moet je een sticker van iemand zn auto trekken? Waarschijnlijk plakt de sticker al niet eens meer nadat je hem er afgehaald hebt... Misschien een die-hard 'Hanglosser'?? Of iemand die allergisch is voor stickers op je auto?? Wees in ieder geval gewaarschuwd, houdt je sticker in de gaten! Voordat je het weet istie gejat...

Ik ga maar weer een nieuwe bestellen....

Zit wel één pluspunt aan dit verhaal: jij hebt je stickers in ieder geval ontvangen! Ik zit nu al meer dan twee maanden tevergeefs op m'n stickers te wachten en heb ondanks alle beloftes die gedaan zijn nog helemaal niks ontvangen....
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #13 September 14, 2009, 18:40:48
edit2Rapporteer  
kijk je moet Lauw af en toe naar de sluf brengen dan valt er wat te regelen!
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #14 September 14, 2009, 19:01:09
edit2Rapporteer  
kijk je moet Lauw af en toe naar de sluf brengen dan valt er wat te regelen!


Tsja, dat is voor mij dan al snel een paar honderd km. Dat gaat me toch wat ver.....
theo rodeo

Berichten: 34
Antwoord #15 September 14, 2009, 19:27:08
edit2Rapporteer  
Er wordt weinig sticker van mijn auto gerukt jongens.
Heb ze nog steeds niet, zal ik Lauw maar gaan brengen dan ?
Gaat nu wel errug lang duren hoor.
gijsv2

Berichten: 248
Antwoord #16 September 17, 2009, 13:00:40
edit2Rapporteer  
Aangezien ik dieven niet het verkeerde wil laten jatten heb ik achterop m'n bussie een rijtje stickers, uiteraard kitehigh en natuurlijk ook vct2 (busclub). nu mis ik nog brunotti en north.

iemand nog deze stickers liggen +/- 15 cm breed? zou ze graag van je hebben.

ooit wel bij m'n brunotti gehad maar kan ze niet vinden, bij m'n rebel zaten wel 3!! manuals maar een stickertje ontbrak
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.