waterdichte camera

xander

April 24, 2010, 21:16:41
edit2Rapporteer  
Hoi,

Graag wil ik voor het kiten een waterdichte camera aanschaffen (camera moet ook kunnen filmen).
De meeste van deze camera's hebben tov de spiegelreflex een vertraging. Aangezien onze spiegelreflex niet waterdicht is wil ik een snelle goede waterdichte camera.

Kan iemand mij helpen?

Groeten Xander
Vliegenaar

Geen avatar

Antwoord #1 April 24, 2010, 21:50:15
edit2Rapporteer  
Dezemoejehebbe: http://www.goprocamera.com/

Fotos en film in Full-HD en topqualiteit  YeSS
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 April 24, 2010, 22:31:20
edit2Rapporteer  
Die Gopro's doen alleen maar wide-angle zonder enige mogelijkheid om te zoomen toch?

Super voor onboard maar om er normaal mee te filmen/fotograferen lijkt het me wat teveel beperkt, zeker als je vanaf een afstandje nog leuke beelden wilt schieten.

Dan kun je beter kijken naar die waterdichte compactfotocamera's kijken die de meeste merken tegenwoordig wel hebben of een camcorder in een waterdichte behuizing/zak stoppen als je hoofdzakelijk wilt filmen.
Tim_GTS5

Antwoord #3 April 24, 2010, 23:11:06
edit2Rapporteer  
Heb zelf de Pentax W80 , maakt mooie foto's en is waterdicht.
Filmkwaliteit is niet super, minpuntje hiervan is de kleurenweergave waar hij het moeilijk mee heeft. 

Ben ook van plan om zo'n HD gopro aan te schaffen en de Pentax gewoon hou voor de foto's.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Mei 04, 2010, 11:38:45
edit2Rapporteer  
...minpuntje hiervan is de kleurenweergave waar hij het moeilijk mee heeft. 

Dat noemen ze de witbalans, meestal uitgedrukt in graden Kelvin. Maar vaak kun je zelf instellen: automatisch, strand, zon, schaduw, bewolkt, flits.

Kijk of je hem van automatische witbalans af kunt halen, en dan instellen op bijvoorbeeld zon/strand. Dan moet dat goedkomen
W80 schijnt een fijn ding te zijn.
Runaque

Geen avatar

Antwoord #5 Mei 05, 2010, 12:11:12
edit2Rapporteer  
In photoshop trek je de witbalans zo terug recht, dus in principe geen probleem, maar als je niets van dat programma afweet is het best wel lastig.
Ramon

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 07, 2010, 01:12:17
edit2Rapporteer  
Op eBay krijg je cases die je om je digi compact camera kunt doen.. Je kunt camera wel niet vast zetten.. Al vanaf zo'n 20euro een vriend heeft zoiets voor in het zwembad met de kids, werkt super simpel
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.