zomervakantie Le Grau du roi in zuid frankrijk

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Januari 27, 2011, 19:49:47
edit2Rapporteer  
Hi allemaal,

ik heb mijn vakantie geboekt. YeSS Het wordt Le Grau du roi in Zuid-Frankrijk. Natuurlijk liggen in de buurt van deze plaats verschillende kitespots. Roll Eyes

Graag wil ik van jullie tips krijgen want van de info op Kitebeaches wordt ik niet veel wijzer. Angry

Wimpie
Gast
Antwoord #1 Januari 27, 2011, 23:38:43
edit2Rapporteer  
Pfffffff.(anders heb je geen wind daar in de zomer).
Ik denk dat je naar Leucate wilt....
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #2 Januari 27, 2011, 23:53:02
edit2Rapporteer  
yep, leucate, mei weer  YeSS  YeSS

ten oosten van st marie de la mer wordt veel gekite, maar er is daar verder niets te doen, dus als je met vrouw en kinderen gaat zeker niet doen.
maar overal aan zee wordt gekite, dus denk dat er in die baai waar jij zit ook wel gekite wordt.

misschien even zoeken naar surfshops in de buurt van je vakantieplaats, als die er genoeg zijn...
Pieter1

Berichten: 21
Antwoord #3 Januari 28, 2011, 00:33:54
edit2Rapporteer  
Hey,

Ben daar 4 jaar geleden op vakantie geweest ( toen kite ik zelf nog niet!). Het plaatsje is hartstikke leuk, ook voor vrouw en kids. Wanneer je in de auto zitten niet erg vindt is er genoeg in de omgeving te zien. Er is een super breed strand. Waar het totaal niet druk is. Er wordt niet veel gekite. Af en toe komt er eens een voorbij. Er staat een zeer constante wind (mistral?) hij poeiert echter nooit. Wordt dus vooral met de grote maatjes gevaren.
Strand wordt vooral gebruikt door de vele rondritten op paarden. Deze edele viervoeters worden daar trouwens flink afgebeuld, alleen dat is echter een heel ander topic.

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.