golfsurfboard / directional

NIELZZZZ

Berichten: 1344
Mei 29, 2011, 20:00:19
edit2Rapporteer  
hallo luitjes ik wou beetje gaan beginnen met golfriden om beetje afwisseling op freeride kiten te gaan doen.
nu heb ik laatst een cabrina surface to air [/flash]directional gekocht voor weinig geld,maar nu is mij vraag kan ik deze hier wel voor gebruiken of ijn de eigenschappen heel anders dan een golfsurfboard?
en dus maar gaan gebruiken als boekenplank op me zoon ze kamer,dat is dan wel weer een dure boekenplank haha..



[edit] juiste afbeelding link geplakt
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #1 Mei 29, 2011, 22:18:23
edit2Rapporteer  
Dergelijke directional boards uit de beginjaren waren bedoeld om goed hoogte te kunnen lopen met 2 lijns kites. Zie ook de 2 minivinnen ter hoogte van voorste voet.

Dit is dus geen boardje voor in de golven, dan zou de rocker, vintypen en plaatsing & de outline anders zijn.

Ja je kun er de golven mee in, maar een echt waveboard vaart anders.
Lude

Berichten: 1420
Antwoord #2 Mei 30, 2011, 09:35:25
edit2Rapporteer  
Ik heb dezelfde plank... (alleen dan met 4 grote achtervinnen).  Weinig rocker, en vrij smal. Gaat over vlak water als een speer! Maar met een beetje chop loopt hij al te stuiteren als een gek. Niet ideaal voor lekkere bochtjes maken Smiley Wel lekker oldschool!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.