Bar + Board voor oefenen

feddomw
Gast
April 15, 2011, 09:43:46
edit2Rapporteer  
Bij de zelfbouwers zitten meestal de mensen met goede adresjes.....

Wie kan me helpen aan een bar en oud (skate/wake/kite)board voor een trampoline?

Ik wil voor op een trampoline een "trampboard" maken, en een bar ook. Bar maak je dan meestal vast aan een boom schuin boven de trampoline.
JiePie

Geen avatar

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #1 April 15, 2011, 09:49:20
edit2Rapporteer  
Haha, leuk! Nog nooit van gehoord.Smiley
Hoe ga je dat verder maken?

Is dit misschien wat?
http://link.marktplaats.nl/440575204
feddomw
Gast
Antwoord #2 April 15, 2011, 10:01:39
edit2Rapporteer  
Stom, eigenlijk moet ik een skateboard hebben, kiteboard is gewoon te groot. Hefboom effect als je een beetje schuin neerkomt maakt dat je met een groot board het doek sloopt: teveel krachten op een klein oppervlak.....

Voor de beeldvorming, zoiets, er zijn echt honderden filmpjes (ook strapless!  Joepie)
Ik heb het eerste filmpje gepakt dat ik tegen kwam....

http://youtu.be/9OFY78ZNXU0

Oud Skate deck kan ik nog wel aan komen. Bar is moeilijker denk ik. In VS hebben ze trampolines op grote opblaasbare donut in het water liggen.  Cool
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 April 15, 2011, 10:20:19
edit2Rapporteer  
Stok met wat zacht griptape eromheen, het hoeft toch niet 100% exact op een bar te lijken?
JiePie

Geen avatar

Antwoord #4 April 15, 2011, 10:44:26
edit2Rapporteer  
Stok met wat zacht griptape eromheen, het hoeft toch niet 100% exact op een bar te lijken?

Je moet hem wel kunnen depoweren natuurlijk. Tongue
feddomw
Gast
Antwoord #5 April 15, 2011, 11:04:39
edit2Rapporteer  
Oude bar heeft al gaten in de uiteinden, makkelijker opspannen op een boom en "realistisch" want druk op de uiteinden van de bar.....

Stok moet ik kopen, op maat zagen, en gaan boren. Zachte foam tape kopen, enz. En een holle stok vinden is nog best lastig. "Bezemsteel" ben ik bang om te slopen, dus het zou staal moeten zijn.

Plus een bar is in principe bestand tegen buiten laten hangen. Zelfbouw iets minder.....

Ik zal eens de "beginners" advertenties op marktplaats met kitespullen uit 2002 in de gaten houden voor een bar. Wink
JiePie

Geen avatar

Antwoord #6 April 15, 2011, 11:08:28
edit2Rapporteer  
Als je het allemaal klaar hebt, post is een actie foto.Smiley
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #7 April 15, 2011, 11:43:59
edit2Rapporteer  
Leuk idee, ik heb nog wel een oude bar voor je! Zal m meenemen als we weer eens naar wassenaar gaan.
feddomw
Gast
Antwoord #8 April 15, 2011, 11:50:53
edit2Rapporteer  
Top, Ed. Thanks. Zo te zien wil ik zondag einde dag eens richting Wassenaar gaan. Niet meer water op geweest sinds ons lesje, er is ook geen wind geweest.... Met Pasen blijf ik trouwens een paar dagen in Haamstede, dus als er dan wind is voorspeld....

Als je er aan denkt kan je die bar bij mijn spullen leggen als ik er niet ben. Voorste container, direct links op schouderhoogte. Je herkent mijn Converts en board wel, die Shinn Luigi.

Als je nog iemand weet die een oud skatedeck heeft? Wink
BasO

Antwoord #9 Juni 15, 2011, 18:21:08
edit2Rapporteer  
Heb nog wel een oude foto staan, zal hem straks is zoeken!
Was gewoon een bord de vinnen er af gedaan.. oude bar aan touw gebonden en op hoofdhoogte als je op de trampoline staat ergens vast gebonden  Tongue

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.