curacao januari - juli

wagenvol

Geen avatar

Berichten: 3
Logs: 0 | 42 uur
November 05, 2011, 19:16:34
edit2Rapporteer  
het is bijna zover voor 5 maanden naar curaçao voor mijn studie en natuurlijk veel surfen
zijn er nog meer mensen die daar zitten in die periode of weten waar ik op kan letten als ik daar ga surfen?

grtz
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #1 Januari 08, 2012, 15:24:43
edit2Rapporteer  
ik zoek nog een onderkomen direct aan het strand waar ik ook direct het water op kan, zodat ik bij mijn vrouw en kind in de buurt kunnen blijven.

hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #2 Januari 08, 2012, 18:59:23
edit2Rapporteer  
Dan zit je op Curacao verkeerd dude!
Daar ben je  veroordeeld tot de St Jorisbaai en daar gaan vouw en kind niet gelukkig van worden!
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #3 Januari 08, 2012, 19:08:05
edit2Rapporteer  
idd kiten op sint joris en daar wil je niet op t strand liggen  geen reet aan voor je vrouw en kind.
die moeten lekker bij de resorts gaan liggen of op jan thielman baai.

auto is zowiezo een must!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 Januari 09, 2012, 16:04:56
edit2Rapporteer  
Hebben we het over kite of windsurfen?

Windsurfen doen ze op Spaanse Water en kite kan alleen op St Jorisbaai.
St Jorisbaai is best grappig om te kite maar de aanhang gaan het niet leuk vinden aangezien er niets te doen is. Kennissen verhuren appartementen op de weg naar St Jorisbaai en verhuren ook wat autos. Maar volgens mij willen ze alleen maar stelletjes zonder kids. En je zit dan helemaal afgezonderd van de rest. Auto is daar een MUST. Taxi's zijn niet te vertrouwen of brengen je niet overal naar toe.

Hier heb je kort verslag van mij. Staat veel info in over de eilanden. succes
Ben bijna jaarlijks op de eilanden te vinden dus bij vragen brand maar los


http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=31081.0
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #5 Januari 16, 2012, 01:15:37
edit2Rapporteer  
Ooh ja als je die kant op gaat nieuwe lijnen, depowerkoord en leash  is geen gek idee.
Heel veel stekelbosjes (grote stekels) dus als je je kite verlies is het niet best.

ST. jorisbaai niet echt een zwem gebied en zowiezo voor niet water mensen antimug(voor tropen) een must want het is nu regen seizoen.

ben net twee weken terug en heb iedere dag wind gehad en net als mini-me halve boot ziek op weg naar kleine Curacao. "mermaid heeft pas een nieuwe boot ;-)"

zijn verslag klopt is een goed start punt.
-kiten of niet auto is een must.

Ondanks dat er veel wind was heb ik ook vaak de jetski gepakt omdat ik die mogelijkheid had en dat is ook weer eens wat anders.
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #6 Januari 16, 2012, 10:15:06
edit2Rapporteer  
Het is Bonaire geworden, op naar de kitespot http://www.kiteboardingbonaire.com
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #7 Januari 16, 2012, 11:44:09
edit2Rapporteer  
Leuk Cabri daar ga je je zeker vermaken man en welk onderkomen is het geworden?
CabriPro

Berichten: 328
Antwoord #8 Januari 16, 2012, 11:59:25
edit2Rapporteer  
http://www.lagoenhill.com/ via Holland Int. voor nog geen 2100 euro vliegen we voor 12 dgn naar denk ik de top bestemming Bonaire. Losse vlucht en verblijf was zeker 400 tot 600 euro duurder!!!

en nu krijgen we ook een  bungalow met volledig ingerichte keuken, 2 slaapkamers, enz en nu al goed contact met Els die het complex beheerd!!

nu nog even auto regelen!!!

en ik denk nog Lycra met lange mouwen voor de 1e dagen om niet gelijk volledig te verbranden!!!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #9 Januari 16, 2012, 12:32:22
edit2Rapporteer  
He geniet lekker van.   Die locatie is wel stuk verder van centrum maar auto moet je toch huren.
Heb je nog wat aan dat verhuur adres gehad? Ik weet dat Lagoon ook als een soort van bemiddelaar de autuo's van Nederlands verhuurd dan dan in de verhuurperiode zelf in Nederland zitten. Helaas komen daar dan wel weer bel en verzekeringskosten bij en dat is bij dat andere adres niet.

Have fun !!!!

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.