Ter lering...

Wimt

Berichten: 2498
September 15, 2011, 22:03:07
edit2Rapporteer  
Over normen en waarden, die de waarheid doen verwarren.

Meteen een voorbeeld, m.b.v. een kabouter in dit geval.
Deze kabouter beweerde, dat ie van kleren aan en uit doen, veel plezier beleefde.
Hij deed dit terstond op een podium, maar wat opviel was, dat ie in kennelijke staat kwam, gemeten in cm (mm), als ie de kleren uit had, zijn genot was dan groot (klein), zichtbaar (onzichtbaar). Omdat de normen en waarden dat geboden, deed ie voorkomen dat het alleen bij kleren aantrekken gebeurde.

TNO nam daarna de proef op de som, en bevestigde wat u en ik al vermoedden: alleen bij  kleren uit was het genot in cm (mm), groot (klein).
Kortom:  normen en waarden corrumperen!!
NIET DOEN DUS!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #1 September 15, 2011, 22:06:16
edit2Rapporteer  
Dit was dus allemaal ter lering, niet ter vermaak dus.

Jongens, alle gekheid om dit stokkie, maar wie sluit mij nou een keer op, dit kan toch niet!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 September 15, 2011, 22:08:24
edit2Rapporteer  
Echt, ik laat mij afkeuren, en dit is toch een perfect alibi?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #3 September 15, 2011, 22:13:51
edit2Rapporteer  
Waarom een kabouter in dit geval: omdat het "geval" dan wat kleiner is, en dat maakt het allemaal wat grappiger. En, omdat het verder niet logisch, ook belangrijk als reden
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #4 September 15, 2011, 22:18:39
edit2Rapporteer  
Ook voor jou Wim, zaterdag genoeg wind, kan je op de lange heen- en terugreis en op het water weer inspiratie opdoen voor het dichten van nieuwe www's (wimt-wijze-weetjes Smiley! 't Is omdat we liever kiten, maar anders zouden we je een podium bieden voor je kunsten....
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #5 September 15, 2011, 22:20:01
edit2Rapporteer  
"logisch IS": is ben ik vergeten: ik vul dit effe aan, anders snap je het niet meer: voor de rest is het een logisch verhaal, dus het zou zonde zijn als door het gemis van zo een klein woordje: het hele verband kwijt raakt: je het niet meer snapt en de kluts kwijt raakt:  ONBEGRIP, en dat willen we toch niet, toch?
saimen

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #6 September 15, 2011, 22:26:27
edit2Rapporteer  
proost
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #7 September 15, 2011, 22:43:32
edit2Rapporteer  
Kunnen we niet lappen voor een enkeltje Bali??
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 September 15, 2011, 22:45:24
edit2Rapporteer  
@Geloof68: inspiratie doe ik op door dit soort complimentjes, daarvoor hoef ik dus niet te kiten. Ik doe wel alsof ik een groot dichter ben, en dat ik Marinus Nijhof naar de kroon zal.., maar het enige poetische is wat ik Sinterklaas avond mag reciteren, krijg de klere!( rijmt dus). KlereN rijmt beter, maar dan klopt het niet, dus eigenlijk gaat me dit ook al niet goed af. Op Sint avond dus ook niet, want voor de rijm, gebruik ik voornamen die niet overeenkomen met de kadotjes, dus altijd heibel!!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 September 15, 2011, 22:48:20
edit2Rapporteer  
Ja, Bali: op deze manier soliciteerde ik er naar: mijn iritatie nivo is op dit moment nog maar net genoeg voor een onzeewaardig vlot-reis, maar als  ik nog even doorga met iriteren, zit ik straks 1ste klas!
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #10 September 15, 2011, 22:51:11
edit2Rapporteer  
Kan natuurlijk ook gewoon met de kite gaan: afgelopen vaak 3 dagen van 8 uur per daf gekite, maal 60 km per uur: dan heb ik de Kaap al gerond denk ik?
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 September 15, 2011, 22:55:32
edit2Rapporteer  
Heb ik Swalmen nog niet commentaar gegeven met zijn "proost": Als die proost bedoeld is bij die tewaterlating van mijn Bali-vlot: klopt: die champie gaat het vlot niet raken, maar ik raak 'm wel :-).
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #12 September 15, 2011, 22:57:15
edit2Rapporteer  
Dit weekend Brouwersdam: begint ook met een "B".
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.