hoi! ik ben een beginner

sophiedepie

Geen avatar

Berichten: 22
Oktober 13, 2012, 21:53:11
edit2Rapporteer  
zoals de titel al zegt, ik ben een beginner in het kitesurfen
Heb net 2 weken terug een aantal lessen gevolgd. morgen ga ik kijken voor spullen (via marktplaats)
en dan is het oefenen maar..
Wel jammer dat het nu eenbeetje kouder weer wordt, of gaan jullie met koud weer ook het water op?
Ik dacht er ook aan om nog even door te sparen en van het voorjaar te beginnen, maar dan ben ik wellicht al die kennis van die cursus al vergeten.

Anyway, ik woon in amsterdam, ben 19 jaar oud en zoek ook kitebuddies!! of iemand die een keertje met mij mee wil de eerste paar keer..

stuur me even een berichtje.

Groetjes!
Sophie
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #1 Oktober 13, 2012, 22:01:01
edit2Rapporteer  
Als ik jou was zou ik je nummer maar even weghalen Wink 

Doe het liever via persoonlijke berichtjes, kan je zo altijd je nummer nog geven Wink

TIASOF

Berichten: 362
Logs: 0 | 105 uur
Antwoord #2 Oktober 13, 2012, 22:09:56
edit2Rapporteer  
en verder varen wij grotendeels van de winter gewoon door.
maar dat is een kwestie van goede pakken en niet zo heel veel meer in het water liggen.
op dit moment is het nog wel aardig uit te houden met een goed pak.
Als je net begint zal je wel wat vaker in het water liggen en zal de kou dus eerder vat op je krijgen.

mocht je toch besluiten te wachten tot het voor jaar is het natuurlijk nooit verkeerd om een opfris dag te nemen bij een kite school op het moment dat je de draad weer oppakt.

kijk als je spullen gaat kopen via marktplaats wel goed uit dat je niet gaat voor te oud spul, aangezien dit vaak minder veilige kites zijn.
je kan hier onder het kopje gear kijken wat veilige spullen zijn en anders staat vragen natuurlijk vrij.

zoals faxie al zei, zou ik wel even je nummer weghalen Wink
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Oktober 13, 2012, 22:21:06
edit2Rapporteer