Kite Materiaalen

brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #25 Maart 25, 2012, 21:57:59
edit2Rapporteer  
Je hebt inderdaad een wat groter boardje, wat het gedeeltelijk verklaard. Daarnaast heeft het natuurlijk ook te maken met het type kite. Ik heb zelf een 10m C4 (2010) en vond de low-end daarvan niet zo denderend (al helemaal niet vergeleken met m'n vorige kite, een switchblade)daarom heb ik dus ook een Zephyr 17m erbij gekocht
De TS geeft aan dat hij op binnenwater vaart, dus mag je er eigenlijk al van uit gaan dat je een maatje groter nodig hebt, als dat je op zee nodig hebt.
@ brian Hoezo niet met de 17 varen als het mogelijk is ?
Heb dit jaar al een paar lekkere sessies gehad met mijn 17.

Geen lift Sad
Normaal zou ik met mn pa naar het strand zijn gereden, maar die heeft het de laatste tijd wat drukker in het weekend. Ik zou elke sessie gewoon pakken hoor, haha.
Ja mijn 10/7 zijn SLE's Blade Triggers. Vind de low-end wel goed Smiley

Ja klopt dat hij een maatje groter nodig heeft als je naar zijn gewilde windrange kijkt vooral. Vind het alleen zo'n stomme windrange, Met windkracht 3-4 heb je echt niet zoveel actie. Vanaf 5 begint het pas. Tenzij je een grote kite hebt zoals ons.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.