Brouwersdam, verslagje

Wimt

Berichten: 2498
Mei 13, 2012, 14:39:01
edit2Rapporteer  
Donderdag geen wind, ondanks dat Peter Timoteef een nieuwe compu daarvoor heeft. Volgende keer, als hij weer zo een voorspellling doet, mag hij inderdaad hopen dat er geen wind komt, want ik hang zijn nek aan de leash .

Vrijdag was de goedmaker, heerlijk geunhooked, ben ik gek op. Ze noemen mij dan ook de " unhooker- man".
Ze noemen mij ook wel de " hooker-man".
 Was nog met droogpak, ik sukkel. Liep naar een dame toe, om mijn rits dicht te doen, " normaal kleed je mannen uit, maar wil je voor mij een uitzondering maken?", vroeg ik haar.
Blijf er vaak met BB, vanwege dat ik helemaal in Maastricht woon. Kwam er ook een klitstertje (geen typfout) tegen, die ook BB deed. Hoeveel nachten, vroeg ze. Al willen vrouwen meestal meer, maar het gaat mij om een one-night-stand
Ze kreeg meteen al een donkerbruin vermoeden, dat dit meer inhield dan slapen en ontbijt. Not all-inclusive zei ze nog. Wees niet bang, zei ik nog, ik eet je niet op, tenminste, niet meteen, en dan alleen maar plaatselijk, en dan kun je het nog niet eten noemen, eerder likken. Ik maak er overigens wel een slurpend geluid bij, vind je dat erg?.

Heb verder ook nog lekker gekite.
Bularoo

Berichten: 165
Antwoord #1 Mei 13, 2012, 15:14:57
edit2Rapporteer  
De unhooked ballerina...
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Mei 13, 2012, 18:36:44
edit2Rapporteer  
Hooked on un-hookimg, laat dat "ballerina" maar achterwege. Valt me op dat Brouwersdam toch al flink aan het dichtslibben is. Straks kunnen we beter de auto aan de overkant parkeren  Grin.
Ook nog een gebelgde Belg wezen redden. Tering, wat kunnen die belgen hard vloeken, ondanks de zachte "g".
Was nog zijn eigen schuld ook; had hem tevoren gezegd, dat de Sigma te zacht was, dus later inverteerde hij. Eerst zijn haak weer in orde gemaakt, zijn board gepakt en zijn kite weer de lucht in, zijn vriedin gebeld dat alles in orde was, en een Heineken voor hem gedopt, om zo bij te komen van de schrik. Hij bedankte mij later wel, vooral omdat ik deze blamage buiten het belgische nieuws hield, en of ik dit nog wel eens voor hem wilde doen. Tsja, op zo een aanbod kun je geen nee zeggen....

Youri ook nog gezien, en mee gekletst: toch gewoon gebleven he, die kerel, dat ie niet te arogant is om lekker te kletsen met Youri: Wimt blijft zo gewoon.
Heb eerlijk gezegd niets van zijn stunts gezien: ilk had al genoeg aan mijn eigen gestuntel.
Reodude

Berichten: 434
Antwoord #3 Mei 13, 2012, 22:33:39
edit2Rapporteer  
Goh Wimt ik was er ook vrijdag, spijtig dat ik je niet ken...
Ik heb ook gestuntelt, met het nieuwe boardje dat veel minder volume heeft als het vorige, dat was even aanpassen in de gijp, ook het feit dat ik sinds October  2012 niet meer gekite had.
see yah!
dude
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #4 Mei 13, 2012, 22:35:06
edit2Rapporteer  
Goh Wimt ik was er ook vrijdag, spijtig dat ik je niet ken...
Ik heb ook gestuntelt, met het nieuwe boardje dat veel minder volume heeft als het vorige, dat was even aanpassen in de gijp, ook het feit dat ik sinds October  2012 niet meer gekite had.
see yah!
dude

Je bent de enige niet Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #5 Mei 13, 2012, 23:08:27
edit2Rapporteer  
Roze Caution kite, moet vanaf nu opvallen. Dat roze was mij eigenlijk niet zo opgevallen, tot ik op vrijdag een griet tegen kwam, die helemaal in de "girlystyle" was: roze board en straps, trapeze ook, dus ik zei haar dat we een leuk team zouden vormen met mijn roze kite.
Ze keek meteen bedenkelijk...

Daarna geen telefoon nummers uitgewisseld en zo. Ze vroeg wel of ik wel mee deed met de gaypride, donkere kamers bezocht en van de muziek hield van de YMCA.
Gek he? Toen begon ik maar overtuigend te tongen.
Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #6 Mei 14, 2012, 08:07:45
edit2Rapporteer  
jezus wimt, vond je donderdag en vrijdag redelijk normaal, maar nu... :-(

vrijdag was idd super met de 9, je ging idd lekker beetje rondtollen onder je kite...
was een van de betere dagen op de dam...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #7 Mei 14, 2012, 08:27:29
edit2Rapporteer  
Wim doet zich gewoon gekker/debieler voor dan hij in werkelijkheid is, anders verliest hij zijn uitkering Wink
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #8 Mei 14, 2012, 16:17:23
edit2Rapporteer  
Is geen reden, Evan. Als ik normaal doe, kom ik ook al in aanmerking voor 100% afkeuring.
Waarom kom jij er niet voor in aanmerking?  Smiley

Elevation: ik draaide dermate veel, dat ik doordraaide. Met veel doordraaien, hoopte ik weer normaal te worden, maar ik draaide de verkeerde kant op  Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.