Brunotti Onyx op Groene Strand vergeten wo 18-07-2012

ArtEZZZ

Geen avatar

Juli 19, 2012, 18:20:30
edit2Rapporteer  
Gisterenmiddag ben ik mijn Brunotti Onyx vergeten mee te nemen van het Groene strand.  Heeft iemand hem misschien gevonden en meegenomen of ergens afgegeven? Ik weet dat het gisterenavond ook nog behoorlijk druk met kiters was, misschien heb je gisteren iemand gezien of gehoord dat ze een board hebben gevonden op het Groene Strand dan hoor ik het graag. Mijn mail is contactmetremi@hotmail.com maar je mag ook het bovenste telefoonnummer bellen dat op het board vermeld staat.

Ik heb vandaag met een aantal locals en niet locals een downwinder gemaakt en ik begreep dat er gisterenavond ook veel mensen van kiteactive op het water stonden, mochten jullie iets gehoord of gezien hebben dan hoor ik het graag.
SanderH

Antwoord #1 Juli 20, 2012, 20:58:09
edit2Rapporteer  
Anders even naar de walvis bellen daar wordt ook welles wat afgegeven  Wink
ArtEZZZ

Geen avatar

Antwoord #2 Juli 21, 2012, 11:56:03
edit2Rapporteer  
Bedankt Sander, die hebben helaas ook niets ontvangen. Ik heb de havenmeester en de Brandaris ook al gevraagd en een berichtje op fodzoeker gezet.

Zijn er nog meer kanalen die ik hier zou kunnen uitzetten?
ArtEZZZ

Geen avatar

Antwoord #3 Juli 24, 2012, 11:24:39
edit2Rapporteer  
Mijn kteboard is weer terecht! De jongens van kiteactive hadden hem gevonden en meegenomen naar Utrecht. Felix nogmaals bedankt!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.