Cabrinha Bar verloren op Zandvoort 29/30 augustus

Matthijsboes

Geen avatar

September 02, 2012, 13:31:53
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik ben met mijn domme kop zeer waarschijnlijk (kan het me niet meer 100% herinneren) mijn Cabrina IDS bar uit 2011 op het strand vergeten in Zandvoort, afgelopen woensdagavond. Was een goede avondsessie waarna het pikkedonker was toen ik klaar was met aftuigen, dus een goede kans dat ik hem daarom over het hoofd heb gezien. Kan me niet voorstellen dat hij die avond nog is gevonden omdat er echt niemand meer op het strand was, dus als hij door iemand gevonden is, moet dit op de donderdag zijn geweest. Heb hem laten liggen een meter of 100 rechts van strandtent 'Sandy Hill', als je met je rug naar de zee staat. Ben de vinder eeeeuwig dankbaar en er staat wat dan ook tegenover, kratje bier, flesje wijn, een paar flappen, you name it! Ik hoor het graag op 06-34560482.
Merci!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.