Kite school skylimit

jelle80

Berichten: 35
September 07, 2012, 18:45:59
edit2Rapporteer  
Weet iemand misschien wat er is gebeurt met kite school sky limit?

3 vrienden van mij hebben hier een kite les geboekt maar na een keer niet door gegaan te zijn door te weinig wind (deze werd netjes afgebeld).  is een nieuwe afspraak gemaakt welke bevestigd zou worden een dag van te voren ivm de wind, liet deze opeens niks meer horen.
Zelf hebben zij meerdere malen naar het nummer gebeld en getracht contact op te nemen via de contact pagina op hun site. dit is immidels een week geleden en zijn hebben niks meer vernomen.

Weet iemand misschien hoe deze kite school te bereiken ?

B.v.d.

Jelle
markus

Berichten: 1907
Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 September 07, 2012, 19:07:31
edit2Rapporteer  
Skylimit is.opgegaan in Vogelezang als ik het goed heb.maar das al een jaar zo dacht ik.    (ik denk wat af zo)

edit: wel een mooie nieuwe website! Maar Naish logo erbij, dus ik denk H.V.
jelle80

Berichten: 35
Antwoord #2 September 07, 2012, 19:12:44
edit2Rapporteer  
oke bedankt anders probeer ik hun wel ff te bellen
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #3 September 07, 2012, 20:57:26
edit2Rapporteer  
Skylimit was toch van die donkere knul die naar het buitenland is vertrokken. Als dat die school was is het inderdaad overgenomen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 07, 2012, 21:16:47
edit2Rapporteer  
Maar dat is toch al een jaar geleden gebeurt?
Zijn die lessen van dit jaar?
jelle80

Berichten: 35
Antwoord #5 September 11, 2012, 10:36:28
edit2Rapporteer  
Ja deze waren van dit jaar zelfde avond na plaatsen van dit bericht toevallig ook reactie gehad op het contact formulier dat ze problemen hadden met de bereikbaarheid zou nu goed moeten komen

iig bedankt voor de reacties
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.