Vrijdag 10/09/04 Ouddorp

BeeS MR

Geen avatar

Berichten: 189
September 09, 2004, 10:30:52
edit2Rapporteer  
Bij wind uit ZO kan je volgens een aantal hier goed kiten bij Ouddorp. Wie kan mij vertellen waar precies, en evt. hoe je moet rijden, waar parkeren etc.
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #1 September 09, 2004, 10:36:59
edit2Rapporteer  
Als je vanuit R`dam komt richting ouddorp is het bij de stoplichten (afslag ouddorp) linksaf. Dan vervolgens de weg volgen, eerste rechtsaf en je bent er. Ik weet niet hoe laat je komt maar er bestaat de kans dat je de kites al van ver in de lucht ziet hangen!

Greetz, kiter uit ouddorp.
Alex.....
Gast
Antwoord #2 September 09, 2004, 10:38:39
edit2Rapporteer  
misschien kom ik ook wel een kijkje nemen!  ;D
BeeS MR

Geen avatar

Berichten: 189
Antwoord #3 September 09, 2004, 10:50:33
edit2Rapporteer  
Als je vanuit R`dam komt richting ouddorp is het bij de stoplichten (afslag ouddorp) linksaf. Dan vervolgens de weg volgen, eerste rechtsaf en je bent er. Ik weet niet hoe laat je komt maar er bestaat de kans dat je de kites al van ver in de lucht ziet hangen!

Greetz, kiter uit ouddorp.

Ok bedankt! Heeft deze spot ook nog een naam?
ouddorp-rules

Berichten: 744
Antwoord #4 September 09, 2004, 10:59:26
edit2Rapporteer  
Nee nog niet. maar sommige kitemaatjes van mij noemen het de "alexspot" (ikke) omdat ik een van de eerste was die daar kite en dat ik iedereen van die spot op de hoogte stelde.

Greetz
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.