Board voor kinderen

Wim107

Geen avatar

Berichten: 5
April 27, 2014, 13:45:40
edit2Rapporteer  
Heeft een van de zelfbouwers zich wel eens gewaagd aan board voor kids? Aangepaste stance, wat kleiner formaat.
Iemand interesse om dit te bouwen? Heb in het verleden wel zelf gebouwd maar heb er de tijd en ruimte niet meer voor.
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #1 April 27, 2014, 15:12:49
edit2Rapporteer  
Dat is mijn business case, ondanks dat ik geen zelfbouwer ben.

Ik heb een 120*36 en 125*37 cm met aangepaste stance en kleine straps en pads. Het allereerste exemplaar was 110 cm. Bijna alles is mogelijk qua graphics (en afmetingen), stuur me maar een pm voor meer info. Boardjes worden gemaakt door René Lehman, http://www.rlboards.com/custom-made/. Ik hanteer in verband met de doelgroep andere prijzen. Liep hier vorig jaar tegenaan, toen ik een boardje voor onze zoon zocht. Voor de eerste vaarmeters van kinderen zet ik een skimboard of wakeskate in.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #2 April 27, 2014, 17:56:45
edit2Rapporteer  
Tja wat is de definitie van "kind" gewicht en lengte is natuurlijk doorslaggevend
Dames boardjes of kleine herenboardjes kunnen prima werken
geloof68

Berichten: 2096
Antwoord #3 April 27, 2014, 20:36:48
edit2Rapporteer  
De Rookie van F-one heeft bijvoorbeeld geen aangepaste stance. Naast stance spelen gewicht van het boardje, vingrootte (gemakkelijk aanpasbaar) en flex een belangrijke rol in het in meer of mindere mate geschikt zijn voor kinderen.
martimor

Berichten: 1934
Antwoord #4 Mei 06, 2014, 03:34:12
edit2Rapporteer  
Met dank aan kiteventure hier nu een demo board van junior kiteboards liggen (120*36)  ThumpsUp
Eens kijken of ik mijn dochter dit jaar op de plank krijg  YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.