geloof68

|
Toch (stuk) leash ertussen zetten Loek, als je doel is om het zo comfortabel mogelijk te maken voor diegene die op sleeptouw wordt genomen. Anders zo laten!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Vanwege elasticiteit? Leash neemt meer ruimte in, wilde zo compact mogelijk maken. Snel beide opties testen en keuze maken.
|
|
|
geloof68

|
 voor de huls-oplossing.
|
|
|
Ocean-Limbo

|
inventief ...... maar ook een beetje .... huh ...... Wimt-style .... 
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Take that as a compliment  . Het is natuurlijk geknutsel, maar het lijkt me wel een zinvol ding. Ben zelf ooit aan een leash vasthoudend een flink eind teruggesleept: ging wel, maar was geen pretje.
|
|
|
|
geloof68

|
@Louk: niet teveel verwijzen naar Wimt, straks plaatst Loek foto's van zijn supkar.
|
|
|
|
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
|
Goed idee.... Misschien nog een safety release inbouwen en iets om op in te haken. Of draaf ik nu te ver door. 
|
|
|
feddomw
Gast
|
Inventief, leuk bedacht, hopelijk komt het nooit van pas.
Ik denk dat je touw wel erg lang is, dat levert wellicht meer problemen dan voordelen op. Ik zou het drastisch inkorten. Ik snap wel dat je iets van afstand wil scheppen, maar dit lijkt me eerder een hinder kunnen worden.
Ik neem trouwens aan dat je geen handlepasses doet, dus zou ik je eigen leash naar de voorkant van je trapeze verplaatsen. Dan kan dit lekker aan de achterkant blijven hangen.
|
|
|
geloof68

|
Loek weet het nog niet, maar het wordt een back to back test met een leash+handvat. Misschien leash nog verlengen met een korte leash, zodat aan beide kanten een quick release aanwezig is en de afstand tot de slepende kiter niet te kort is. Als ik weer korte leashes heb, post ik een foto.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
@eagle:wat zijn daar de extra voordelen van? @feddo: touw is 3 meter. Die afstand is wel nodig, schat ik in. Je kunt liggend op je board planeren als je gesleept wordt, maar goed sturen is lastig. 3 meter is dan ok. Leash zit aan de linkerring. Sleeptouw zit middenachter. @ dré: zo was mijn eerste uitvoering. Je komt dan ook aan ongeveer 3 meter. Enige nadeel is dat het een vrij groot pakket wordt. Ik wil het eigenlijk zo compact mogelijk hebben.
|
|
|
Ocean-Limbo

|
het terugbrengen van een gevonden of ver afgedreven board is vaak een gehannes .... dan kan deze sleepleash ook van pas komen .....
|
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Deze huls is van een sok gemaakt. Diezelfde sok die André kokhalzend de caravan deed uit vallen. Gevoelige jongen is het toch eigenlijk...... 
|
|
|
geloof68

|
Deze huls is van een sok gemaakt. Diezelfde sok die André kokhalzend de caravan deed uit vallen.
Ai, ben al iets minder gecharmeerd van de gebruikte materialen...
|
|
|
Straight edge

|
In Mirns is er af en toe een vader dievkite met zijn dochter achter zich aan ook met ee. Touw toff gezicht
|
|
|