"Rip Currents ... What Every Water User Needs to Know"

LennardK

Berichten: 116
Maart 30, 2015, 16:54:27
edit2Rapporteer  

http://vimeo.com/118906831


Bij de kite safety conferentie was er een golf surfer die de website www.surfingdoctorseurope.com aanbeveelde. Hier staan idd wel wat interessante artikelen op. Waaronder dit filmpje.
brian

Berichten: 440
Logs: 0 | 8 uur
Antwoord #1 Maart 30, 2015, 18:10:23
edit2Rapporteer  
Thanks! Goed om te weten. Wist wel dat je naar de zijkanten moest zwemmen, maar nog niet hoe ik ze moest spotten.
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #2 Maart 30, 2015, 19:23:44
edit2Rapporteer  
Ah mooi, ik was de naam van die website alweer kwijt  schater

Eens even kijken dan maar  Cool
LennardK

Berichten: 116
Antwoord #3 Maart 30, 2015, 19:56:59
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp

Je moet op die site even helemaal naar beneden scrollen en dan kan je rechtsonderin verschillende categorieën selecteren.

Het artikel over de werking van wetsuits is ook leuk. Het blijkt dus niet het waterlaagje te zijn die hoofdzakelijk voor de warmte isolatie zorgt...  Huh Smiley
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #4 Maart 30, 2015, 20:31:25
edit2Rapporteer  
ThumpsUp

Je moet op die site even helemaal naar beneden scrollen en dan kan je rechtsonderin verschillende categorieën selecteren.

Het artikel over de werking van wetsuits is ook leuk. Het blijkt dus niet het waterlaagje te zijn die hoofdzakelijk voor de warmte isolatie zorgt...  Huh Smiley

Nee klopt, dat wist ik al ondertussen Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.