Ervaring met cabrinha contra gevraagd

rikjonker

Oktober 18, 2004, 14:40:05
edit2Rapporteer  
Net het advies gehad om de volgende serie te kopen: 18-14-10. De tien en de 14 worden in iedergeval naish torches. Over de 18 twijfel ik, kan ik niet beter een cabrinha contra 16.5 of 19.5 kopen? Deze vlieger is speciaal ontwikkeld voor lichte winden in tegenstelling tot de torch. Nogmaal iemand ervaring met de contra of gewoon een mening/advies hierover. Alvast bedankt.

Rik
randyOpAnderePC
Gast
Antwoord #1 Oktober 18, 2004, 16:34:00
edit2Rapporteer  
ik zou voor de CONTRA gaan... zoals je inderdaad al zegt is de CONTRA speciaal ontwikkeld om met licht weer te varen..

Ik zou dan voor de 19.5 gaan. dan pak je het grootste bereik .. Deze zal ook goed overlappen met je 14.
www.surfensoul.nl

Antwoord #2 Oktober 18, 2004, 16:36:02
edit2Rapporteer  
10 torch, realiseer je wel dat naish altijd sleurhutten bouwt dus ik denk dat die 10 m je niet veel windbereik naar boven geeft.
slufterhufters.com

Antwoord #3 Oktober 18, 2004, 16:57:07
edit2Rapporteer  
niet lullen bart de torch zijn absoluut geen sleurhutten, de rhino2 dat was een sleurhut, hoe kom je erbij?? is nog niet eens verkrijgbaar.
zit zelfs 5th op die torch dus rete breed inzetbaar.

zou de contra niet nemen, wil je echt een lowend kite dan de X4, en toch goede depower. weeg zelf 81k en kite met mn 16m vanaf 10k tot 20k.
 dan is een 16m wel voldoende kan jij kiten vanaf 12k, en worden dadelijk een stuk goedkoper de X4.
en nog mooier kan je je 5th bar ook op de 16m zetten als je wilt heb je daar ook 5th op

waren laatst op de slufter, toen was er ook een dude met een 16,5
contra, ik met mn 12m x4 ging hem nog voorbij.

of je wacht op de Raven, dat is de vetste kite die er dadelijk uitkomt.
5th element.
octopus (one pump)
zeer veel depower.
goede lowend
vette lift en mega hangtime.
rete maar dan ook rete stabiel.
en dan een 10- 14-18m ben je klaar

[verwijderd door de admin]
www.surfensoul.nl

Antwoord #4 Oktober 18, 2004, 17:01:26
edit2Rapporteer  
Een Takoon-Wipika-Airush geeft door zijn grotere depower een veel breder inzet bereik dat bedoel ik met sleurhut.
Maar de Torch is nog niet uit mischien bouwt  Naish eens een breed inzetbare kite wie weet zou de eertse zijn maar een keer....

Houd op over de Rhino 2 ik ben net van mn rugpijnaf. :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.