niet lullen bart de torch zijn absoluut geen sleurhutten, de rhino2 dat was een sleurhut, hoe kom je erbij?? is nog niet eens verkrijgbaar. zit zelfs 5th op die torch dus rete breed inzetbaar.
zou de contra niet nemen, wil je echt een lowend kite dan de X4, en toch goede depower. weeg zelf 81k en kite met mn 16m vanaf 10k tot 20k. dan is een 16m wel voldoende kan jij kiten vanaf 12k, en worden dadelijk een stuk goedkoper de X4. en nog mooier kan je je 5th bar ook op de 16m zetten als je wilt heb je daar ook 5th op
waren laatst op de slufter, toen was er ook een dude met een 16,5 contra, ik met mn 12m x4 ging hem nog voorbij.
of je wacht op de Raven, dat is de vetste kite die er dadelijk uitkomt. 5th element. octopus (one pump) zeer veel depower. goede lowend vette lift en mega hangtime. rete maar dan ook rete stabiel. en dan een 10- 14-18m ben je klaar
[verwijderd door de admin]
« Laatste verandering: Oktober 18, 2004, 17:07:51 door raven »
Een Takoon-Wipika-Airush geeft door zijn grotere depower een veel breder inzet bereik dat bedoel ik met sleurhut. Maar de Torch is nog niet uit mischien bouwt Naish eens een breed inzetbare kite wie weet zou de eertse zijn maar een keer....
Houd op over de Rhino 2 ik ben net van mn rugpijnaf. :